خانهاخبار
بزرگترین تولید کننده گوشی های ویندوز فونی جهان کدام برند است؟

بزرگترین تولید کننده گوشی های ویندوز فونی جهان کدام برند است؟

گروه خبری GSM: مایکروسافت که چندی پیش ..
۱۳۹۰/۱۱/۶
گروه خبری GSM: مایکروسافت  که چندی پیش گزارش مربوط فعالیت خود در فصل گذشته را منتشر کرد، توضیح داد که عرضه سیستم‌عامل Windows Phone نتایج قابل مالی قابل ملاحظه‌ای برای این شرکت به همراه نداشته است. مرکز OccassionalGamer که بازی‌های ویدیویی آن تاکنون بیش از یک میلیون بار روی گوشی‌های هوشمند مبتنی بر سیستم‌عامل WP نصب شده است نیز گزارشی را در این زمینه منتشر کرده است.

image


به گزارش ایستنا، در این  گزارش آمده است نیمی از گوشی‌های هوشمند مبتنی بر سیستم‌عامل Windows Phone همراه با آرم شرکت HTC وارد بازار می‌شوند که پس از آن سامسونگ حدود یک‌سوم گوشی‌های ویندوزی موجود در بازار را تولید می‌کند. شرکت کره‌ای LG در این لیست رتبه سوم را به خود اختصاص داده که البته تاکنون گوشی هوشمندی مبتنی بر نسخه دوم سیستم‌عامل WP تولید نکرده است. لازم به ذکر است که شرکت نوکیا با فاصله زیاد از رقبا چهارمین تولیدکننده برتر گوشی‌های هوشمند مبتنی بر سیستم‌عامل Windows Phone محسوب می‌شود.

با توجه به اینکه شرکت نوکیا هیچ گوشی هوشمند مبتنی بر نسل اول سیستم‌عامل ویندوز فون ندارد، بررسی وضعیت این  شرکت در جریان تولید محصولات خود  مبتنی بر نسل دوم سیستم‌عامل یاد  شده نشان می‌دهد که نوکیا در این  زمینه بزرگترین شرکت دنیا محسوب می‌شود و 45 درصد گوشی‌های تولید شده مبتنی  بر نسل دوم سیستم‌عامل Windows Phone با آرم شرکت نوکیا وارد بازار می‌شوند. در این زمینه HTC با 40 درصد در رتبه دوم قرار دارد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

navid2009

۱۳۹۰/۱۱/۶
من کاری به مقایسه سیستم عاملهای مختلف ندارم. اما سیستم عاملی که اجازه استفاده از سخت افزار گوشی مثل بلوتوثو نمی ده و نمیشه به سیستم براحتی متصلش کرد خیلی جای سوال داره برام. آخه یعنی چی که نمتونی از بلوتوث استفاده کنی؟؟؟؟؟ پس چرا گوشی این قطعه روش نصبه؟؟ خب یهو نمی ذاشتن خلاص. اصلا ما نخوایم اینقدر امنیت داشته باشیم باید کیو ببینیم؟ مگه من روی گوشی چه چیز مهمی دارم که قراره امنیتش بخطر بیفته؟تا وقتی این نقطه ضعف وجود داره من یکی به هیچ وجه سراغ این سیستم عامل روی هیچ گوشی با هیچ برندی نمی رم. شاید دوستان بگن با نرم افزار و هک کردن و امثالهم مشکلت برطرف میشه. اما میخوام بگم من این جوری قبول ندارم. توقع من اینه گوشی که از کارتن درمیاد درست و کامل کار کنه. نه هزار تا بلا سرش بیارم که بخوام یه بلوتوث کار کنه. مایکروسافتو ول کنی ال سی دی رو هم لاک می کنه. چون امنیت کاربران در خطره و ممکنه کسی وال پیپرشونو ببینه !!!!

nokia_gherafin

۱۳۹۰/۱۱/۶
نوکیا در این زمینه بزرگترین شرکت دنیا محسوب می‌شود و 45 درصد گوشی‌های تولید شده مبتنی بر نسل دوم سیستم‌عامل Windows Phone با آرم شرکت نوکیا وارد بازار می‌شوند. در این زمینه HTC با 40 درصد در رتبه دوم قرار دارد..بله دیگه همینه حالا htcهاتونو غلاف کنید دیگه نمیشه اول وقتی نوکیا هست امسال سال نوکیاست...تبریک به نوکیا