خانهاخبار
شرکت ال جی با یک تلفن همراه چهار هسته ای در نمایشگاه بارسلون + عکس

شرکت ال جی با یک تلفن همراه چهار هسته ای در نمایشگاه بارسلون + عکس

گروه خبری GSM: شرکت ال جی احتمالا با ..
۱۳۹۰/۱۱/۴
گروه خبری GSM: شرکت ال جی احتمالا با یک تلفن چهار هسته ای در نمایشگاه دنیای موبایل بارسلون در ماه آینده حاضر خواهد شد. بر اساس شایعات منتشر شده تلفن جدید LG با پردازشگر تگرا 3 از شرکت انویدیا خواهد بود و با سیستم عامل اندروید 4.0 کار می کند.

image


به گزارش نارنجی از BGR، احتمالا نام این تلفن X3 است و تصویر بالا توسط سایت Pocketnow از آن گزارش شده است. بر اساس گزارش های اعلام شده تلفن جدید ال جی دارای یک نمایشگر 4.7 اینچی با رزولوشن 1280 در 720 پیکسل و دوربینی 8 مگاپیکسلی است. به همراه یک دوربین در جلو که 1.3 مگاپیکسلی است.

فناوری NFC و یک باطری قدرتمند 2,000mAh هم آن را همراهی می کند و احتمالا از شبکه نسل چهارم LTE پشتیبانی خواهد کرد.

به نظر می رسد نمایشگاه ماه آینده دنیای موبایل که مانند هر سال در بارسلون برگزار می گردد، محل رقابت تلفن های چهار هسته ای باشد چرا که خبرهایی به گوش میرسد که سامسونگ هم قصد پرده برداری از گلکسی S III با پردازشگری چهار هسته ای در این نمایشگاه دارد و احتمالا باید منتظر تلفن های دیگری هم با چنین مشخصاتی در نمایشگاه ماه آینده باشیم.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (18 نظر)

Galaxy-s-II-HD

۱۳۹۰/۱۲/۲۹
تلفن همراه خوبیه ولی به پای اپل ایپد 3 نمیرسه!!

amiin22

۱۳۹۰/۱۱/۱۵
ba salam be hameye dustan ke nazar dadan man khodam too sherkate LG mobile kar mikonam va mitoonam ba jorat begam ke LG az serie optimus vaghean khoob shode mese optimus 3D ya optimus BLACK ke nazare CPU keyfiate LCD va dizayn behtarine va jalebe bedoonin LG hamishe noavar boode ba tolidatesh vali chon mahsoolatesh dir be iran mirese baghiye beranda az LG sebghat migiran vali darkol LG 1doone bashe mese hamishe gol kasht

pekhpekho

۱۳۹۰/۱۱/۷
آیفن5 زیر قدرت دو شرکت کره ای سامسونگ و ال جی نابود میشه..

classmate

۱۳۹۰/۱۱/۵
همونطور که شاهدیم شرکت های آسیایی در حال ربودن گوی سبقت از سایرین هستند . در این میون از شرکتهای بزرگ تایوانی که محصولات متنوع الکترونیکی تولید می کنن هم نمیشه چشم پوشی کرد ، بعنوان مثال htc zeta با پردازند 4 هسته ای و فرکانس 2.5 گیگا هرتز هم یک سوپر ابر فون هست و میشه گفت در نمایشگاه بارسلون بی رقیبه و مشخاتش هو تو همین سایت موجوده . با تشکر .

soheilr9

۱۳۹۰/۱۱/۵
برید برید خوش باشید سامسونگی ها وقتی که iphone 5 اومد اون موقع بهتون میگم.