خانهاخبار
آیفون 4s و آیپد 2 برای iOS 5 جیلبرک شدند + آموزش تصویری

آیفون 4s و آیپد 2 برای iOS 5 جیلبرک شدند + آموزش تصویری

گروه خبری GSM: سرانجام پس از چشم‌انتظاری طولانی ..
۱۳۹۰/۱۱/۱
گروه خبری GSM: سرانجام پس از چشم‌انتظاری طولانی، جیلبریک آنتترد برای دستگاه‌های دارای پردازنده A5 و برای iOS5 منتشر شد.

به گزارش فارنت، گویا ارائه این جیلبریک برای تیم توسعه‌دهنده آن بسیار سخت و طاقت‌فرسا بوده تا آنجا که یکی از هکرهای این تیم در این مورد می‌گوید:

“اپل در پردازنده A5 فرایند بسیار پیچیده‌ای را قرار داده بود و ما مدت زمانی در حدود ۱۰ ماه را برای پیداکردن باگ‌ها و اکسپلوئیت‌ها پشت‌سر گذاشتیم اما خسته نشدیم و سرانجام موفق شدیم این پردازنده را نیز هک کنیم”.

آموزش این جیلبریک برای دارندگان این دستگاه‌ها از جمله خودم که مشتاقانه منتظر ارائه آن بودند به شرح ذیل است:

نکته قابل توجه که این روش برای سیستم‌عامل مک بوده و برای سیستم‌عامل ویندوز و لینوکس نیز تا چند ساعت دیگر عرضه خواهد شد که دقیقا همانند روش مک با تغییرات جزئی خواهد بود.

گام اول: آخرین نسخه نرم‌افزار Absinthe  را از اینجا دانلود کنید.

گام دوم: با دبل کلیک بر روی نرم‌افزار دانلود شده به استخراج فایل‌های درون آرشیو بپردازید.

گام سوم: آیفون ۴S و یا آی‌پد ۲ خود را به وسیله USB به کامپیوتر متصل کنید.

گام چهارم: نرم‌افزار را اجرا کرده و بر روی گزینه جیلبریک کلیک کنید.

image


گام پنجم:نرم‌افزار مراحلی شامل فرستادن اطلاعات جیلبریک، انتظار برای راه‌اندازی مجدد، انتظار برای پایان عملیات راه‌اندازی، نصب اطلاعات جیلبریک و آپلود اطلاعات لازم را سپری می‌کند که باید صبور بوده و به هیچ وجه دستگاه را از رایانه جدا نکنید تا خط آبی کامل شده و فرایند جیلبریک تکمیل شود.

image


گام ششم: بر روی اسپرینگ‌برد دستگاه آیکن Absinthe را مشاهده می‌کنید، برنامه را اجرا کرده که بصورت اتوماتیک سایت GreenPois0n اجرا می‌شود .در صورت دریافت گزینه ارور، چندین بار سعی کنید چون سرورهای برنامه در ساعات اولیه بسیار شلوغ خواهد بود.

گام هفتم: دستگاه ریبوت شده و شما آیکن دوست داشتنی سیدیا را بر روی صفحه اسپرینگ‌برد مشاهده می‌کنید که جایگزین Absinthe شده است.

image


تبریک می‌گویم دستگاه شما جیلریک شده است.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (43 نظر)

ooodj23

۱۳۹۰/۱۱/۱۲
فقط میتونم بگم متاسفم برای طرفدارای اپل که اینقدر بی ادب هستن.خجالت هم خوب چیزی هست.درسته از سامسونگ شکست خوردید ولی دیگه این رسمش نیس بیان به مسئولین این سایت فحش بدید که.گوشی سال 2011 GS3

big.star3000

۱۳۹۰/۱۱/۱۱
بچه های طرفدار سامسونگ وقتی همه چی مشخس هست برای چی میاین کل میندازین؟خب معلومه دیگه طرفدارای اپل براشون عقده شده..سخت هست بیان ببینن که GS2بهترین گوشی جهان شده و اپل بعد از این همه مدت نتونستش گوشی بزنه که شکستش بده حالا هی میان اینجا حرفای زشت میزنند.اقای محترم 1کم ادب داشته باش اینجا هزاران نفر میانو میرن.یعنی فرهنگ طرفدارای اپل اینجوری هست؟مسئولین این ساین فوق العاده انسانهای زحمت کش هستن و برای ما این همه خستگی رو به تن میخرن بعد شما میای فحش میدی؟برای طرفدارای اپل متاسفم

jalal6

۱۳۹۰/۱۱/۱۰
دوستان سامسونگی شما میتوانید با چهار هزار و پانصد تومان یک مجله ی T3 تهیه و خریداری کنید فکر میکنم صفحه 47 باشه خلاصه صفحه رده بندی گوشی های جهان رو ببنید. پردازشگر A5 به صدتا سامسونگ 800000 میلیون هسته ایتون می ارزه. از دوربین 4اس بگم که موقع فیلم برداری لرزشگیر دست داره... اووووه بابا برین همون اس 2 تون رو بخرید و اینجا کامنت بزارین. در زمن این رو میگم که دیگه قد قد نکنید!! کاربر: آیا گوشیی بهتر ار 4اس هست؟ Siri: یه لحظه لطفا... مگه گوشی دیگه ای هم وجود دارد؟

zedeandroid

۱۳۹۰/۱۱/۱۰
k.k.k89 و pekhpekho عزیز همه میدونیم سیستم عامل اندروید همش ios رو کپی کرده و پر از باگ هست.خیلی اشغاله اندروید. مطمِین هستم اگه یک بار و فقط 1 بار اپل یه جا یدن دستون ببینین ازش خوشتون میاد. از کسی که ایفون داره خواهش کنید بده دستون :) میدونم پوله محافظ صفحشم ندارین.ممنون

zedeandroid

۱۳۹۰/۱۱/۱۰
dustane android dar,man galaxy sII HD daram,unam hangie,irancell andakhtam tush,vali gushie shakham iphone 4 hast ke 12 toshe.asssssssle gushie.ishala poletun berese bekharin,ma ke bakhil nistim.