خانهاخبار
توقف فروش آیفون 4S در چین به دلایل امنیتی

توقف فروش آیفون 4S در چین به دلایل امنیتی

گروه خبری GSM: امروز قرار بود فروش رسمی آیفون ..
۱۳۹۰/۱۰/۲۵
گروه خبری GSM: امروز قرار بود فروش رسمی آیفون جدید اپل در چین آغاز شود، اما به علت هجوم بیش از حد خریداران به فروشگاه اصلی اپل در پکن، این شرکت برای حفظ امنیت کارکنانش، فروش را متوقف کرد. خریدارانی که از شب قبل در هوای زیر صفر درجه در صف انتظار اردو زده بودند، با گذشتن ساعت از ۷ صبح، چشمانشان به دربهای بسته فروشگاه اپل خشک شد و پس از چند ساعت، اپل اعلام کرد که امروز فروشگاه بازگشایی نخواهد شد.

image


به گزارش نارنجی از انگجت، میزان تقاضا برای محصولات اپل به قدری در چین بالاست که اپل در ۹ ماهه اول سال گذشته، ۸/۸ میلیارد دلار از همین کشور پهناور درآمد داشته است، که این میزان در مقایسه با مدت مشابه در سال گذشته، ۶ برابر شده است.

اپل در روز جمعه اعلام کرد تقاضای بالا برای iPhone 4S باعث شده تا انبار فروشگاه های ما خالی شود و آیفون در فروشگاه های پکن و شانگهای در دسترس نخواهد بود. بنابراین فروشگاه اپل برخلاف اعلام قبلی در موعد مقرر فروش آیفون را آغاز نکرد.

خریدارانی که سرمای هوا آنها را به ستوه آورده بود، از این اقدام اپل خشمگین شدند و اقدام به پرتاب تخم مرغ به سمت فروشگاه کردند. پس از دقایقی پلیس ضد شورش چین در محل حاضر شد و خریداران را از محل دور کرد. بعد از این رخدادها اپل اعلام کرد که فعلا فروش تمام مدل های آیفون را در چین متوقف خواهد کرد. هر چند فروش آنلاین آن را به زودی و به صورت محدود ادامه می دهد.

البته به نظر میرسد عده ای از افراد منتظر در صف، کارگرانی بوده اند که توسط خرده فروشان دیگر برای خرید آیفون در صف ایستاده بودند تا بعدا آن را در بازار غیر رسمی با قیمتی بیشتر به فروش برسانند. چرا که تقاضا برای آیفون 4S هنوز در بازار زیاد است و در بازار سیاه با قیمت های بالاتری به فروش میرسد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (30 نظر)

big.star3000

۱۳۹۰/۱۱/۱
اپل فقط به درد بازی میخوره..اسباب بازی هست باور کن..ولی سامسونگ...اووووووووف غولیه واسه خودش

sefi_siah711

۱۳۹۰/۱۱/۱
نوکیارو چه به گوشی ساختن..نوکیا بهتره بره هنگشو صادرات کنه..سال 2012 سال سامسونگ هستو بس

k.k.k89

۱۳۹۰/۱۱/۱
نوکیا که خیلی ریز هست..الان کل دنیا به سامسونگ تکیه زده..فقط سامسونگ

razorback

۱۳۹۰/۱۰/۲۹
سامونگ بهترينه.البته توي ساخت لباسشويي وجارو برقي.تكيه بر جاي بزرگان نتوان زد.2012 سال نوكياست

razorback

۱۳۹۰/۱۰/۲۹
سامسونگو چه به گوشي ساختن.كيلويي گوشي ميسازه.اصلا به كيفيت ساخت اهميت نميده.2012 سال نوكياست