خانهاخبار
نگاهی به مهمترین تلفن های همراه معرفی شده در نمایشگاه CES 2012

نگاهی به مهمترین تلفن های همراه معرفی شده در نمایشگاه CES 2012

گروه خبری GSM: گوشی‌های موبایل در CES 2012 غوغایی به پا کردند ..
۱۳۹۰/۱۰/۲۲

گروه خبری GSM: گوشی‌های موبایل در CES 2012 غوغایی به پا کردند، موتورولا، سامسونگ و سونی گوشی‌هایی برای ارضای اشتهای سیری‌ناپذیر به نمایش گذاشتند، نوکیا نخستین گوشی ویندوزی پشتیبانی‌کننده از شبکه ۴G را معرفی کرد و اینتل هم پردازنده Atom کم‌مصرف خود را با به‌کارگیری آن در گوشی K800 شرکت چینی Lenovo به جهانیان شناساند.

با ما باشید تا گوشی‌های برتر CES 2012 را مرور کنیم.

HTC Titan II: این گوشی ویندوزی ، دوربین ۱۶ مگاپیکسلی، صفحه نمایش ۴٫۷ اینچی، پردازنده ۱٫۵ گیگاهرتزی، لنز زاویه باز و دو فلش LED دارد، پشتیبانی از شبکه ارتباطی LTE از ویژگی‌های این گوشی است.

image

Lumia 900 نوکیا با بدنه یکپارچه پلی‌کربناتی‌اش جلب توجه کرد، این گوشی صفحه نمایش ۴٫۳ اینچی AMOLED دارد و نخستین گوشی ویندوزی است که از شبکه ارتباطی LTE  پشتیبانی می‌کند. پردازنده این گوشی ۱٫۴ گیگاهرتزی است.

image

سونی از اریکسون جدا شد و گوشی Xperia ion را با دوربین ۱۲ مگاپیکسلی و نمایشگری که از عهده نمایش ویدئوهای با وضوح ۷۲۰p برمی‌آید و پردازنده دو هسته‌ای ۱٫۵ گیگاهرتزی، گوشی شاخص دیگر این شرکت Xperia S بود که با صفحه نمایش ۴٫۳ اینچی، دوربین ۱۲ مگاپیکسلی و امکان ارتقا به اندروید ۴٫۰ جلوه‌گری کرد.

image

گوشی Spectrum ال‌جی، نمایشگر ۴٫۵ اینچی با فناوری IPS دارد که رقیب فناوری ریتنیای آیفون محسوب می‌شود.

image

شرکت Huawei، دو گوشی Ascend P1 S و Ascend P1 را به نمایش گذاشت که هر دو صفحات نمایش سوپر AMOLED  داشتند و بسیار کم‌ضخامت بودند. گوشی Ascend P1 S با داشتن تنها ۶٫۶ میلیمتر ضخمات، باریک‌ترین گوشی هوشمند دنیا در حال حاضر محسوب می‌شود.

image

موتورولا، Droid 4 را به نمایش گذاشت، این گوشی که مجهز به اندروید ۲٫۳ است، پردازنده دو هسته‌ای ۱٫۲ گیگاهرتزی دارد. داشتن یک کیبورد فیزیکی کشویی از مشخصات ویژه این گوشی است.

image

به نظر شما کدام یک از این گوشی‌ها، گوشی برتر CES بود؟ آیا گوشی دیگری در CES معرفی شد که شایسته حضور در فهرست برترین‌ها بود، ولی در این فهرست، نیامد؟

---------------

یک پزشک

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (36 نظر)

kknhk

۱۴۰۱/۱۱/۸
hi

sev1878

۱۳۹۰/۱۱/۷
obsolete_co jan, goodiest ye ekhterae jadide!!! taajob nakon (:

deiako

۱۳۹۰/۱۰/۲۹
سیستم عامل یعنی آندروید من از کار جدید سونی خوشم اومده ال جی هم خودشو خوب بالا آورده اگه خودم باز گوشی بخرم موتورلا میخرم اما باور کنید سامسونگ گلکسی 3 شاهکاره اینو (آندرویدی ها) همه میدونیم که پرچم آندروید دست خانواده ی گلکسی هستش سونی اریکسون با مدل های X8 و مینی و اینا یه مدت ازش بدم اومد .... اصلا تو حد یه سمارت فون نبودن...

Patriot-r-1374

۱۳۹۰/۱۰/۲۷
به نظر من همه گوشیهای ارایه شده خوبن.نوکیا نشون داد که هنوز زنده است نمرده,سونی هم که بعد از سالها دوباره شروع کرد.و سرجمع بگم سونی بهتره چون وقتی اولین گوشیش این باشه باید ببینیم در آیندهچه گوشیایی میزنه!

obsolete_co

۱۳۹۰/۱۰/۲۶
sev1878 goodiest chiye ?fone? :d majbur nistin english benevisina.:d