خانهاخبار
استفاده از پردازنده های 4 هسته ای در آیفون 5 و آی پد 3 + عکس

استفاده از پردازنده های 4 هسته ای در آیفون 5 و آی پد 3 + عکس

گروه خبری GSM: اپل بدون شک در حال کار بر روی ..
۱۳۹۰/۱۰/۱۹
گروه خبری GSM: اپل بدون شک در حال کار بر روی نسل بعدی آیفون و آی‌پد است که در حقیقت آیفون۵ و آی‌پد۳ نام خواهد گرفت و البته مطمئنا این احتمال نیز ممکن است که اپل این محصولات را با نام دیگری روانه بازار کند.

در چند روز گذشته ما شاهد شایعات بسیاری در مورد نسل بعدی محصولات اپل بودیم و در همین حال اخبار خوبی از نوع پردازنده محصولات اپل به بیرون درز کرده است که به طور یقین باعث خوشحالی طرفداران این برند خواهد شد.

بنابر گزارش فارنت، به تازگی تصویری توسط وب‌سایت ۹TO5MAC  منتشر شده است که حاکی از پردازش ۴ هسته‌ای در نسخه آزمایشی iOS5.1  بوده و به لطف یک پنل پنهان که در توصیف تعداد هسته‌های دستگاه‌هایiOS  بکار برده می‌شود، بدست آمده است.

image


در تصویر منتشر شده عبارت “/cores/core.3 به طور یقین اشاره به معماری پردازنده ۴ هسته‌ای دارد به این دلیل که عبارت “/cores/core.1″ برای پردازندهA5  اپل و عبارت “/core/core.0″ مربوط به پردازنده تک‌هسته‌ای اپل است که تمامی این موارد نشان‌دهنده نوعی استاندارد نامگذاری در داخل نرمافزار مدیریت پردازش هسته محصولات اپل است.

با توجه به این کدها کاملا مبرهن است که اپل در حال کار بر روی دستگاه‌های ۴ هسته‌ای با iOS5.1  است و منطقی نیز به نظر می‌رسد چرا که هنگامی که اپل برای اولین بار از پردازنده دوهسته‌ای برای آی‌پد ۲ و آیفون۴S  استفاده کرده استفاده از پردازنده ۴ هسته‌ای در محصولات جدید غیرمنطقی به نظر  نمی‌رسد.

هیچ کدام از این مسائل اثبات نشده اما همین جزئیات کوچک نیز باعث می‌شود که محصولات نسل بعدی اپل بسیار جذاب‌تر به نظر برسد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (31 نظر)

ooodj23

۱۳۹۰/۱۰/۲۴
اپل 1شرکت ناجوانمرد هست.تا دیده از سامسونگ کم آورده و عقب افتاده هی میره شکایت میکنه ولی جالبتر بازم به سامسونگ نمیرسه

neshat

۱۳۹۰/۱۰/۲۳
دوست عزیز Yekidoki شما که میگی اپل همش کپی برداریه لطفا اطلاعاتتو بالا ببر و بعد نظر بده ! مثل اینکه این مطلب gsm که نوشته: (برخی از ویژگی هایی که شرکت اپل برای اولین بار، به دنیای تکنولوژی معرفی کرد و باعث شد بسیاری دیگر از شرکت ها با «کپی برداری» و در نتیجه پایین آوردن هزینه های تحقیق و توسعه خود و در بسیاری از موارد، با پایین آوردن کیفیت، آنها را اکنون با قیمتی ارزان تر در اختیار ما قرار دهند عبارت بودند از : - مالتی تاچ - صفحه نمایش خازنی - اولین سیستم عامل هوشمند و کاربر پسند - بانک نرم افزاری بسیار کامل که از همان شروع، به اندازه تمامی تلفن های همراه معرفی شده در آن زمان دارای نرم افزار بود - معرفی استانداردی جدید برای اپلیکیشن های یک تلفن همراه (Desktop Class Applications ) - Pinch Zoom (در هنگام نمایش عکس یا صفحه وب) - کنفرانس چند نفره - سنسور های حرکتی (مانند قابلیت چرخش صفحه نمایش موبایل همزمان با چرخش تلفن همراه) - سنسور تشخیص مجاورت تلفن همراه به صورد (جهت خاموش شدن اتوماتیک صفحه نمایش) - قابلیت حرکت بر روی صفحه نمایش، از چپ به راست و بالعکس توسط حرکت انگشت دست) رو نخوندی! واقعا زشته که بعضیا به بزرگترین برند گوشی و .. با این ابهتش همچین توهیناتی میکنن

S.A.hoseini

۱۳۹۰/۱۰/۲۲
این کار اپل فقط به خاطر اینه که پول بیشتری در بیاره چون اگه چهار هسته ای هم بزنه حتما چهار تا ۱گیگی هست که تازه میشه اس ۳ ولی مردم میگن این چهار هسته ای پس بهتره.اون عزیزانی که میگن سامسونگ گوشی دیلینگ دیلینگی میزد اپل داشت آیفون میزد بدونند که مهم زمان حال شرکت هاست بله اپل یه زمانی بزرگترین برند بود و سامسونگ تا دو سه سال پیش آشغال ترین برند ولی اپل الان دومه و اگه هم فروشش تو ۵روز اندازه ی ۸۵روز اس۲ بوده به خاطر همین اسمشه.باید چند سال بگذره که اپل بزرگی اسمشو از دست بده مثل نوکیا. اینم بدونید که اپل نصف فروشش فقط و فقط به خاطر اسمشه و زیباییش نه چیز دیگه ای .

alikiller2012

۱۳۹۰/۱۰/۲۱
دیگه کار اپل تمومه و با عقده ای بازی و شکایت هم درست نمیشه.بهتره بره واسه همون اورانگوتان ها گوشی بزنه

k.k.k89

۱۳۹۰/۱۰/۲۱
samsung aval..apple doyom