خانهاخبار
انتشار مشخصات فنی Lumia 900 نوکیا + عکس

انتشار مشخصات فنی Lumia 900 نوکیا + عکس

گروه خبری GSM: چند هفته پیش اولین سر نخ ها ..
۱۳۹۰/۱۰/۱۴
گروه خبری GSM: چند هفته پیش اولین سر نخ ها در مورد لومیا 900 نوکیا در دنیای وب منتشر شد. حالا می توانید کمی هم در مورد مشخصات فنی بخوانید. تلفنی که احتمالا با ویندوز فون مانگو حدود سه ماه دیگر وارد بازار می شود و از شبکه LTE پشتیبانی خواهد کرد.

اخبار رسیده حاکی از آن است که نمایشگر Lumia 900 در اندازه 4.3 اینچی و با رزولوشن WVGA خواهد بود و دارای دوربینی 8 مگاپیکسلی و یک دوربین در جلو با رم 512 مگابایت است.

image


بنابر گزارش نارنجی از PocketNow، وزن لومیای جدید نوکیا ۱۶۰ گرم خواهد بود و بنابراین حدود ۱۸ گرم سنگین تر از لومیا 800 است. البته فراموش نکنید که اینجا نمایشگر بزرگ تری در اختیار دارید. ضخامت اش ۱۲ میلیمتر است. در مورد سیستم عامل هم همانطور که گفته شد احتمالا با نسخه مانگو ارایه خواهد شد.

در تصویر بالا هم می توانید مدل شبیه سازی شده لومیا 900 را در مقایسه با لومیا 800 در سمت راست ببینید. نیاز به یادآوری نیست که این اطلاعات همگی غیر رسمی هستند و برای اینکه از صحت آنها اطمینان حاصل کنید باید کمی بیشتر صبر کنید

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (38 نظر)

amirjentelman

۱۳۹۰/۱۰/۱۹
واقعا به نوکیا باید تبریک گفت .که تونسته هنگیدن رو به سری لوبیا و حبوبات بیاره.دمش گرم بهتره نوکیا بره به فکره گوشی های زیر 200 تومن باشه

ooodj23

۱۳۹۰/۱۰/۱۹
نوکیا مرده..نوکیا فقط 1 اشغاله

fafa1993

۱۳۹۰/۱۰/۱۷
باز نوکیا بهتره از امثال سامسونگه که ی چیز از خودش نداره و کلا همه چیش کپی شده از بقیه شرکتهاست! نوکیا همیشه نوآوری داشته و الان خط جدیدی تو گوشی ها و سیستم عامل ها اوورده که تا چندماه دیگه ،با این وضعیت توسعه سیستم عامل جدیدش بهترین و پرفروشترین میشه.. مثل همیشه! بهرحال جوجه رو آخر پاییز میشمارن! D:

Uranium1997

۱۳۹۰/۱۰/۱۷
می دونم اینو همتون قبول دارید: اون موقع که اپل و سامسونگ به سیب زمینی می گفتن دیب دمینی نوکیا گوشی صفحه رنگی تولید می کرد. الان هم مطمئن باشید نوکیا به اوج خودش می رسه. به قول شاعر : یه روز خوب میاد اینو می دونم تا جایی که یادمه نوکیا همیشه ندا می داد یه روز خوب میاد و بجا گلکسی همه n9 دارند و راضین !!!!!!!!!!!

mehrdad07

۱۳۹۰/۱۰/۱۶
بترکه چشم هر چی سامسونگیه(قوطی)