خانهاخبار
نظرسنجی مقایسه محصولات بر مبنای ارزش آنها

نظرسنجی مقایسه محصولات بر مبنای ارزش آنها

مردم در زمان خرید به دنبال این هستند تا ..
۱۳۹۰/۱۰/۸
GSM:  مردم در زمان خرید به دنبال این هستند تا بر اساس نیازهایی که دارند، بهترین گزینه را از بین محصولات مختلف انتخاب کنند. در این راستا اکثر افراد چند کالا را در کنار یکدیگر قرار داده و ویژگی‌های آن را با هم مقایسه می‌کنند. این فرآیند مقایسه نیز معمولا بر مبنای ویژگی‌های کارکردی از محصولات است که به راحتی قابل دسترسی هستند. این در حالی است که بسیاری از مصرف‌کنندگان نه تنها با اطلاعات کارکردی محصول آشنایی کافی ندارند، بلکه از ارتباط بین این ویژگی‌ها و نیازهایی از خود که به دنبال مرتفع‌نمودن آن هستند، آگاهی کافی ندارند.

در واقع چالش اصلی وجود یک فاصله بین نیازهای مشتریان و ویژگی‌های کارکردی محصولات است که سبب می‌شود فرآیند خلق و انتقال ارزش به مشتری ناقص باشد. لذا یک ایده بهینه این است که چارچوبی فراهم نمائیم که در آن، محصولات مختلف از منظر میزان ارزشی که برای مصرف‌کننده خلق می‌کنند، با یکدیگر قابل مقایسه باشند. این چارچوب را رویکرد ارزش‌محور در انتخاب محصولات می‌نامیم.

از شما دوست گرامی دعوت می‌شود تا برای دقیق‌کردن و اجرایی‌کردن چنین روشی، در آزمایش طراحی‌شده برای این کار شرکت کنید. در صورتی که مایلید، می توانید با کلیک بر روی لینک زیر، وارد آن  شوید: (ای آزمایش به حدود 7 دقیق وقت نیاز دارد)

http://tiny.cc/mob-survey-3

با تشکر


GSM:  مردم در زمان خرید به دنبال این هستند تا بر اساس نیازهایی که دارند، بهترین گزینه را از بین محصولات مختلف انتخاب کنند. در این راستا اکثر افراد چند کالا را در کنار یکدیگر قرار داده و ویژگی‌های آن را با هم مقایسه می‌کنند. این فرآیند مقایسه نیز معمولا بر مبنای ویژگی‌های کارکردی از محصولات است که به راحتی قابل دسترسی هستند. این در حالی است که بسیاری از مصرف‌کنندگان نه تنها با اطلاعات کارکردی محصول آشنایی کافی ندارند، بلکه از ارتباط بین این ویژگی‌ها و نیازهایی از خود که به دنبال مرتفع‌نمودن آن هستند، آگاهی کافی ندارند.

در واقع چالش اصلی وجود یک فاصله بین نیازهای مشتریان و ویژگی‌های کارکردی محصولات است که سبب می‌شود فرآیند خلق و انتقال ارزش به مشتری ناقص باشد. لذا یک ایده بهینه این است که چارچوبی فراهم نمائیم که در آن، محصولات مختلف از منظر میزان ارزشی که برای مصرف‌کننده خلق می‌کنند، با یکدیگر قابل مقایسه باشند. این چارچوب را رویکرد ارزش‌محور در انتخاب محصولات می‌نامیم.

از شما دوست گرامی دعوت می‌شود تا برای دقیق‌کردن و اجرایی‌کردن چنین روشی، در آزمایش طراحی‌شده برای این کار شرکت کنید. در صورتی که مایلید، می توانید با کلیک بر روی لینک زیر، وارد آن  شوید: (ای آزمایش به حدود 7 دقیق وقت نیاز دارد)

http://tiny.cc/mob-survey-3

با تشکر


اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (7 نظر)

mostafacivil2

۱۳۹۰/۱۰/۱۲
من هم به خاطر نبودن بادا تو این نظر سنجی شرکت نکردم.واقعا متاسفم واسه این سایت که سیستم عامل هوشمندی مثل بادا رو قرار نداده.به نظر من بادا 2.0 بسیار جالب و از نظر رابط کاربری فوق العاده هست.البته دوستانی که تجربه بادا 2.0 رو دارن حتما تایید میکنن نظر من رو اما اینکه گاها دیده میشه از بادا حرفی نمیزنند نه از روی غرض بلکه از روی نداشتن اطلاعات ازین سیستم عامل هست.آینده مال این سری گوشی ها و سیستم عاملهاست.

Alireza-1992

۱۳۹۰/۱۰/۱۰
فقط بادا.اقیانوس بی کران سرعت.

Z0fred

۱۳۹۰/۱۰/۹
این نظرخواهی را به علت نبود بادا در فهرست سیستم عامل ها تحریم میکنم.آیا واقعا از نظر کارکنان سایت جی اس ام سیمبین با آن رابط کاربری یا میگو با 60 تا اپلیکیشن هوشمند تر از بادا2 است؟؟

sev1878

۱۳۹۰/۱۰/۹
mozakhrafe aslan barandhaye HTC, LG, nokia va kheyli az barand haye dige tosh tasir nadashtand

sev1878

۱۳۹۰/۱۰/۹
mozakhrafe aslan barandhaye HTC, LG, nokia va kheyli az barand haye dige tosh tasir nadashtand