خانهاخبار
ساخت تلفن های همراه آیفون 4S از این پس در کشور برزیل به جای چین + عکس آیفون جدید

ساخت تلفن های همراه آیفون 4S از این پس در کشور برزیل به جای چین + عکس آیفون جدید

گروه خبری GSM: همان‌طور که می‌دانیم اپل قصد دارد ..
۱۳۹۰/۹/۶
گروه خبری GSM: همان‌طور که می‌دانیم اپل قصد دارد، تولید آیفون ۴s را به کارخانه جدید  فاکس‌کان در برزیل  منتقل نماید، این خبر زمانی جالب‌تر می شود که ما عبارت ساخته شده در برزیل (Made in Brazil) را در کنار عبارت (Designed by Apple in California) بر روی آیفون‌های موجود در دستان مشتریان ببینیم!

بر طبق خبری که وبسایت مک‌مگزین برزیل منتشر کرده می‌توانیم اولین آیفون از این نوع را نیز در تصاویر این وب‌سایت شاهد باشیم! هر چند این خبر رسما تایید نشده اما نویسنده این مطلب ادعا دارد که آیفونی که در اختیار دارد یک آیفون ۸ گیگ است که در پشت آن به جای made in china (واژه نام آشنای ایرانیان) به زبان پرتغالی عبارت Brazilian industry  حک شده است.

image


وی همچنین شماره مدل دستگاه را که با عبارت BR به اتمام رسیده به تصویر کشیده که نشان‌دهنده ساخت این گوشی در برزیل است. در پایان این مطلب، نویسنده همچنین ادعا می‌کند که طرفداران آیفون می‌توانند تا ۲ دسامبر منتظر در دست گرفتن آیفون  ۴sهشت گیگ ساخت برزیل باشند.

به نظر می‌رسد اپل در حال اعمال سیاست‌های جدید تولیدی برای محصولات خود است!

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (5 نظر)

ali198822

۱۳۹۰/۹/۷
1-اگر قرار بود تو چین پائین بیاد تا حالا اومده بود 2- تو ایران قیمتش پادشاهانست ولی تو کشورهای دیگه اینطور نیست و اینکه تو کشورهای دیگه کاربران به اعضای پول پرداختیشون از خدمات و کیفیت و پشتیبانیه عالی ای برخوردار میشن سند حرفمم آمار فروشه این گوشیه که اگه ناراضی داشت فروش نمیکرد 3-به بیکاری ربطش ندادم به مدیریت شناسائی فرصت های تولیدی و شغلی ربطش دادم

chelsea2005

۱۳۹۰/۹/۷
هرجا بدبخت بیچاره زیاد باشه شرکتهای بزرگ اونجا هستند چرا که با کمترین هزینه میتونن نیروی کار انسانی بدست بیارند!!!!

amirjentelman

۱۳۹۰/۹/۶
چرا خالی می بندین و به بی کاری ربتش میدین!؟؟ اپل باید توی همون چین می موند تا قیمت پادشاهانش پایین بیاد!!!

ali198822

۱۳۹۰/۹/۶
اولین قدم جهانی برای جلو گیری از شکست بازار کار و اقتصاد جهانی ، اکثر تولید کنندگان به سمت چین کشیده شدن و به خاطر همین هم خیلی از تولیدیها در جاهای دیگه تعطیل شدن و در نتیجه نیروی بیکار زیاد شده بود . اپل با این کارش یه انقلاب رو رهبری خواهد کرد ، اینجوری هم کارگرای ارزون برزیلی کار پیدا میکنن هم نظارت اپل بهتر میتونه انجام بشه هم انتفال نیروی کار از امریکا

parviz1259

۱۳۹۰/۹/۶
کی به ایران میرسه خداکنه قیمتش زیاد نباشه؟