خانهاخبار
رونمایی رسمی از نخستین تبلت چهار هسته ای جهان از سوی اسوس + عکس و مشخصات کامل

رونمایی رسمی از نخستین تبلت چهار هسته ای جهان از سوی اسوس + عکس و مشخصات کامل

گروه خبری GSM: شرکت ایسوس رسما ..
۱۳۹۰/۸/۱۹
گروه خبری GSM: شرکت ایسوس رسما از تبلت جدید خود که پیش از این وعده آن را داده بود و قرار است جانشین تبلت فاین شرکت یعنی  Asus Eee Pad Transformer شود رونمایی کرد.

این تبلت ۱۰٫۱ اینچی با نام Asus Eee Pad Transformer Prime  با بدنه نازک ۸٫۳ میلیمتری و صفحه نمایشی با دقت ۱۲۸۰×۸۰۰ ، یک پردازنده تگرا ۳ انیودیا را در خود جای داده تا عنوان اولین تبلت چهار هسته‌ای جهان را به خود اختصاص دهد.

image


ترانسفورمر پریم به یک گیگابایت رم و دوربین ۸ مگاپیکسلی با توان ضبط تصاویر ویدویوئی با کیفیت ۱۰۸۰p و دوربین تماس ویدیوئی ۱٫۲ مگاپیکسلی و همچنین درگاه کارت حافظه میکرواس‌دی مجهز است تا تمام این تجهیزات نهایتا وزن ۵۸۶ گرمی را به دستان شما تحمیل خواهد کرد تا سبک‌تر از گالاکسی‌تب و آی‌پد ۲ نیز باشد.

ایسوس عمر باطری این تبلت را ۱۲ ساعت اعلام کرده اما تاکید کرده است که اگر داک صفحه‌کلید ویژه این تبلت را نیز به همراه آن خریداری کنید ۶ ساعت دیگر می توانید بر روی طول عمر باطری آن حساب کنید.

image


ایسوس اعلام کرده که این تبلت در ابتدای عرضه در ماه دسامبر با اندروید ۳٫۲ همراه خواهد بود اما وعده داده که در انتهای سال جاری میلادی آن را به اندروید ۴ ارتقاء خواهد داد.

ترانسفورمر پریم قرار است به قیمت ۴۹۹ دلار برای مدل ۳۲ گیگابایتی و ۵۹۹ دلار برای ۶۴ گیگابایتی عرضه شود و ایسوس برای داک صفحه کلید آن که به صورت جدا عرضه خواهد شد قیمت ۱۴۹ دلاری را در نظر گرفته است.

این تبلت که بدنه‌ای از جنس آلیاژ آلومینیوم دارد در دو رنگ خاص که یکی ترکیب رنگ خاکستری و ارغوانی و دیگری نوع خاصی از رنگ طلایی است عرضه خواهد شد و ایسوس اعلام کرده که برای اینکه اثر انگشت شما بر روی ان باقی نماند روی سطح نمایشگر و بدنه  آلومینیومی آن را با نوعی ترکیب مایع مخصوص پوشانده است.

بنا بر آخرین گزارش‌ها ایسوس به دنبال فروش ۲ میلیون دستگاه از این تبلت تا پایان سال خواهد بود و این درحالیست که ایسوس خود پیش از این اعلام کرده بود که با آغاز فروش تبلت ترانفورمر هر ماه تقریبا ۳۰۰ هزار دستگاه از آن را به فروش رسانده است.

image


با قیمت ۴۰۰ دلاری ترانسفورمر پریم این تبلت در واقع ارزانترین تبلت مجهز به اندروید ۳ در بازار است و داک صفحه کلید آن به خوبی نیاز افرادی را که روزانه کلمات زیادی را تایپ می‌کنند مرتفع می‌کند اما هنوز به اندازه یک لپ‌تاپ کامل نیست.


رونمایی ایسوس از اولین تبلت ۴ هسته‌ای جهان در حالی صورت می‌گیرد که روز گذشته تصاویری از اولین تلفن همراه ۴ هسته‌ای جهان متعلق به شرکت اچ.تی.سی منتشر شده بود.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (7 نظر)

abolfazlbabayi22

۱۳۹۰/۹/۲
مثل اینکه آقای EHSANBRاصلا تو باغ نیست که آندروید بهترین سیستم عامل حاضر روی گوشی ها هستش.در ضمن آندروید ژیان نیست در ضمن قابلیت کار باهسته های بالاتر هم دارد.

MOSAFER_ehes

۱۳۹۰/۸/۲۱
جی اس ام محترم ، لطفا در مورد مقایسه وزن این تبلت باگالکسی سامسونگ مطلب ارائه شده را تصحیح بفرمایید . اگر منظورتان GALAXY TAB 10.1 هست که وزنش 565گرم میباشد ،اینم مدرکش : http://www.gsmarena.com/samsung_galaxy_tab_10_1_3g-3892.php و اگر مدل دیگری هست که جدیدا تولید کرده و سنگین تر است بفرمایید ما هم در جریان باشیم.

alamut.

۱۳۹۰/۸/۱۹
مشخصات گوشی جدید ایرانی GLX G1 در لینک زیر: http://www.downloadfaction.mihanblog.com/post/118 خواهش میکنم نظر منو تایید کنید.بزار مردم ببینن.

EHSANBR

۱۳۹۰/۸/۱۹
چهار هسته با آندروید؟؟؟ عجبببببب !!!! انگار روی ژیان رینگ اسپورت و لاستیک پهن بندازی !!!

saeed.rain

۱۳۹۰/۸/۱۹
gsm جان من این خبر رو چند روز پیش خوندم خبر قبلیت هم همین جور!! چرا این قدر دیر؟؟؟؟ ولی خداییش به این میگن خلاقیت و نو اوری! من که خیلی خوشم اومد! متفاوت ترین تبلتی هست که تا حالا دیدم! فقط امیدوارم وقتی وارد ایران میشه قیمتش منطقی باشه...