خانهاخبار
اولین گوشی های ویندوز فون نوکیا با نام Lumia به طور رسمی معرفی شدند + عکس، قیمت و مشخصات کامل

اولین گوشی های ویندوز فون نوکیا با نام Lumia به طور رسمی معرفی شدند + عکس، قیمت و مشخصات کامل

گروه خبری GSM: سرانجام همایش سالانه شرکت Nokia برگزار شد و ..
۱۳۹۰/۸/۴
گروه خبری GSM ، لندن، انگلستان، همایش Nokia World:

 سرانجام همایش سالانه شرکت Nokia  برگزار شد و نوکیا، از محصولات جدید و خود پرده برداری کرد. در این میان، آنچه که بیش از همه، توجه طرفداران نوکیا را به سمت خود جذب کرده بود، اولین گوشی های مبتنی بر ویندوز فون نوکیا بودند که امروز با نام Lumia معرفی شدند.

گوشی زیبا و اجتماعی نوکیا Lumia 800 با طراحی جذاب و بسیار زیبا، توجه بسیاری را به سمت خود جذب می کند. طراحی این گوشی درست مانند نوکیا N9 و البته اینبار در اندازه هایی کمی کوچکتر می باشد.

گوشی دیگر ویندوز فون نوکیا با نام Lumia 710 نیز یک گوشی هوشمند زیبا و رنگارنگ است که تجربه Lumia  را برای مردم بیشتری در سراسر جهان فراهم می‌کند.

استفان الاپ، مدیر ارشد اجرایی نوکیا در این مورد می‌گوید: « هشت ماه پیش، ما استراتژی جدیدمان را ارائه کردیم و امروز پیشرفت آشکار این استراتژی را در عمل نشان می‌دهیم. ما ابتکار را از طریق تمام مجموعه خود، از گوشی‌های هوشمند تا موبایل‌های معمولی هوشمندتر، ایجاد کرده‌ایم. ما محصولات جدید و قدرتمند خود را، از نوکیا Lumia 800 تا نوکیا Asha 201، سریع‌تر از قبل وارد بازار می‌کنیم. من بی‌نهایت به این گوشی‌های جدید و پرسنل نوکیا که وقوع آن را عملی کردند افتخار می‌کنم.»

پیت کانینگهام، مدیر تحلیل در مرکز Canalys  می‌گوید: «از زمان تغییرات بزرگ و استراتژیک نوکیا فقط در هشت ماه پیش، کمپانی انرژی جدیدی گرفته است. نوکیا بهبودهای قابل توجهی در سیمبین ایجاد و ویندوزفون‌های متمایزی تولید کرده و به ساخت مجموعه قوی گوشی‌های معمولی خود ادامه می‌دهد. نوکیا در حال عمل به تعهدات خود است و آشکارا مسیر خود برای آینده‌ای موفق به نمایش گذاشته است.»

image


نوکیا     Lumia 800

گوشی زیبا و جذاب نوکیا Lumia 800 با طراحی خیره‌کننده، رنگ‌های متنوع (سرخابی، آبی و مشکی) و بهترین عملکردهای اینترنت و اجتماعی، گروه‌بندی ساده مخاطبان، رشته مکالمات پشت سرهم و اینترنت اکسپلورر 9  تنها با یک لمس امکان‌پذیر خواهد کرد. این گوشی از صفحه‌نمایش 3.7 اینچ AMOLED و ClearBlack منحنی برخوردار است که به شکل یکپارچه‌ای در طراحی بدنه ساده، پردازنده 1.4 گیگاهرتز با شتاب سخت‌افزاری و یک پردازنده گرافیک آمیخته شده است. نوکیا Lumia 800 از تجربه اشتراک فوری در دوربین بر پایه اپتیک برجسته کارل‌زایس، پخش ویدئوHD،16  گیگابایت حافظه داخلی و 25 گیگابایت حافظه رایگان SkyDrive برای ذخیره تصاویر و موسیقی برخوردار است. قیمت تقریبی نوکیا Lumia 800 در حدود 420 یورو بدون احتساب مالیات و عوارض خواهد بود.
image


image

نوکیا Lumia 710

گوشی کاربردی نوکیا Lumia 710 به این منظور ساخته شده که بتواند با قاب‌های پشت قابل تعویض شخصی‌سازی شود و با هزاران برنامه، تجربه   Lumia  را برای مردم بیشتری در سراسر جهان فراهم کند. نوکیا Lumia 710 برای اشتراک‌گذاری فوری تصاویر و بهترین تجربه مرورگری با اینترنت اکسپلورر 9 طراحی شده است. این گوشی در رنگ‌های سیاه و سفید با قاب‌های پشت مشکی، سفید، آبی، سرخابی و زرد در دسترس خواهد بود. نوکیا  Lumia 710 نیز مانند نوکیا Lumia 800  از همان پردازنده 1.4 گیگاهرتز، شتاب سخت‌افزاری و پردازنده گرافیکی برخوردار بوده و عملکردی عالی اما قیمتی مقرون‌به‌صرفه تر دارد.

قیمت تقریبی نوکیا Lumia 710 در حدود 270 یورو بدون احتساب مالیات و عوارض خواهد بود.

هر دو گوشی هوشمند از تجربه اختصاص نوکیا که برای گوشی‌های ویندوزفون بهینه شده برخوردار هستند.



اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (17 نظر)

ariaeitabar

۱۳۹۰/۸/۹
گفته بودم باید منتظره بود تا، اقتدار دوباره نوکیا

MyApps

۱۳۹۰/۸/۵
افت مقطعی یک شرکت بزرگ دلیل بر شکست آن نیست نوکیا هنوز هم اول است

saeed.rain

۱۳۹۰/۸/۵
گوشی حای خیلی خوبی رو زده! بالاخره انتظار طرفدارانش رو هم براوردهه کرد...! من که خیلی منتظرش بودم... میخواستم n9 بگیرم ولی حالا صبر میکنم تا 800 بیاد! تازه این 800 هست که همه باحاله!دیگه چه برسه به 900 و بالاتر از اون! ولی رقابت جالبی میشه بین اندروید و ویندوز و ios که همش میشه به نفع مشتری! نوکا که فعلا توی تعداد فروش گوشی در کل اول هست! توی فروش گوشی های هوشمند هم بعد از سامسونگ دومه! با این استارت خیلی توپش به زودی هم سهم وینودز تو بازار های جهانی زیاد تر میشه! هم نوکیا اول میشه توی فروش گوشی هوشمند!:D:D:D

nanok2011

۱۳۹۰/۸/۵
فکر کنم این گوشیها می تونند در همگانی شدن ویندوز فون کمک زیادی کنند...

vahid_se7en

۱۳۹۰/۸/۵
من منتظر این روز بودم از روزی که نوکیا به مایکروسافت پیوست مطمئن بودم که بزودی پیشرفت خیلی زیادی میکنه که امروز شاهدش بودیم!