خانهاخبار
گزارشات از وجود مشکلی حاد در صفحه نمایش آیفون 4S + عکس

گزارشات از وجود مشکلی حاد در صفحه نمایش آیفون 4S + عکس

گروه خبری GSM: با وجود پشت سر گذاشتن یک هفته پر فروش ..
۱۳۹۰/۷/۲۷
گروه خبری GSM: با وجود پشت سر گذاشتن یک هفته پر فروش برای iPhone 4S، گزارش هایی در مورد وجود مشکل در نمایشگرهای این مدل جدید آیفون شنیده می شود.

به گزارش فارنت از PCmagazine، در تالارهای گفتگوی آیفون، تعدادی از کاربران از وجود ته مایه رنگ زرد در نمایشگرهای خود صحبت کرده اند. ظاهراً مشکل نمایشگر، ارائه رنگ زرد کم رنگ به جای سفید و عدم ارائه رنگ سفید خالص است. نکته دیگر ماجرا این است که این مشکل اغلب در مدل های مشکی رنگ مشاهده شده است . مشابه چنین مشکلی برای کاربران iPhone 4 هم در ابتدای عرضه آن مشاهده شده بود که همان زمان این کاربران به فروشگاه های اپل مراجعه کرده و گوشی خود را تعویض کردند.

image


هنوز واکنشی از سوی مقامات اپل به این گزارشات دیده نشده است و هیچ کاربری هنوز گوشی خود را بابت این مشکل به فروشگاه های اپل ارجاع نداده است. اما ظاهراً مشکل به حدی است که برخی کاربران خواستار فراخوان iPhone 4S از سوی اپل شده اند. اگر گذشته آیفون ها را مرور کنیم، به یاد می آوریم که iPhone 4 در ابتدای عرضه اش مشکلی برای آنتن دهی داشت. ابتدا مقامات اپل در برابر این مورد مقاومت کرده و از پذیرش آن خود داری میکردند . اما پس از گذشت مدتی ، مرحوم استیو جابز در یک کنفرانس مطبوعاتی وجود این مشکل را تائید کرد .

باید دید این مشکل فقط در حد درصد پایینی از گوشی های ارائه شده است، یا اینکه این آغاز ماجراست. شاید باید خود را آماده مشکلات نبود استیو جابز بکنیم.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (42 نظر)

seiiedali_

۱۳۹۰/۸/۵
|-/-\-/-\-| درود بر سامسونگ،مایکروسافت،گوگل و ... که اگر آنها نبودند اپل پول پرست چه غارتی از مردم می کرد

davood2577

۱۳۹۰/۸/۴
با سلام خدمت دوستان خواهش مي كنم با هر بحثي كه پيش مياد، قضيه رو تعصبي نكنيم. هر دو شركت Apple و Samsung خوب هستند. من خودم طرفدار گوگل هستم، به خاطر همين مي خوام گوشي Galaxy nexus رو بخرم. ولي دليل نميشه به محصولات Apple توهين كنم يا برعكس. اميدوارم ديگه اعصاب نازتونو با اين چيزا خورد نكنيد.

lawan700

۱۳۹۰/۸/۳
هیچ وقت آیفون به پای سامسونگ نمیرسه.

lawan700

۱۳۹۰/۸/۳
اپل یکی از مزخرف ترین و گند ترین شرکتهاست . تا سامسونگ هستش اپل بره به جــــــــــــهـــــنم بابا

javadsh.

۱۳۹۰/۸/۳
این رو به دوستان باهوشمون بگم که شرکت اپل یکی از بزرگترین وبهترن شرکت هاست حالا بایه مشکل کوچیک نباید گفت مزخرفه اگه این یه مشکل داره گوشی های کره ای وچینی 1000تا مشکل دارن .باتشکر