خانهاخبار
فردا، چهارشنبه، ساعت 6 صبح: گزارش زنده جی اس ام از کنفرانس معارفه اندروید 4 و تلفن جدید شرکت گوگل

فردا، چهارشنبه، ساعت 6 صبح: گزارش زنده جی اس ام از کنفرانس معارفه اندروید 4 و تلفن جدید شرکت گوگل

.
۱۳۹۰/۷/۲۶
فردا  سرانجام انتظارها به سر می رسد و تلفن جدید شرکت گوگل که بسیاری مدت ها انتظارش را می کشیدند معرفی خواهد شد. اما آنچه که مهم تر از خود این تلفن همراه می باشد، سیستم عامل آن، اندروید 4 است که کارشناسان آن را پاسخی برای iOS 5 و حتی گامی فراتر از آن می دانند.

image

image

تاکنون چندین ماه از معرفی و عرضه نخستین تلفن همراه دو هسته ای مبتنی بر سیستم عامل اندروید می گذرد و علیرغم پیشرفت های چشمگیر سخت افزاری تلفن های همراه اندروید در چند ماه گذشته، در بخش نرم افزار، شاهد تغییرات جالب توجهی نبوده ایم بطوری که تاکنون عملا تفاوت محسوسی بین یک تلفن تک هسته ای قدرتمند و یک تلفن دو هسته ای قدرتمند سیستم عامل اندروید وجود نداشت.

فردا، سیستم عامل جدید گوگل، برای نخستین بار بر روی تلفن همراه نکسوس جدید این شرکت، که محصول مشترک گوگل و سامسونگ می باشد عرضه خواهد شد تا شاید شاهد تغییرات شگرفی در دنیای تکنولوژی، اینبار از سوی گوگل و سامسونگ  باشیم.

همانند مراسم معارفه آیفون 4S ، اینبار هم این مراسم را به طور زنده پوشش خواهد داد. ضمنا نظرات، در زمان تهیه این گزارش، بدون نیاز به تایید مدیریت بوده و بلافاصله بعد از نگارش از سوی کاربران، بر روی سایت (خبر مذکور)  قرار خواهد گرفت.

وعده ما، فردا، ساعت 6 صبح، سایت جی اس ام.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (22 نظر)

m-na-bo-3

۱۳۹۰/۷/۲۷
باسلام ودرودبربرادران زحمت كش گروه gsmهميشه انتقادات gsmازشركتها خوب بوده وهمه جزئيات خوب وبدرازيرذربين قرارمي دهند .باتشكرازgsm

maziar2626

۱۳۹۰/۷/۲۷
متاسفم برای gsm ظرفیت شنیدن واقعیت رو ندارید. حالا دوست نداری هم نظر منو نذار، فکر میکنی با نذاشتن نظر من اپل میشه سامسونگ!!!!!!!!!!

Apple-world-xcore

۱۳۹۰/۷/۲۶
(بازم طرفداری gsm )سازنده اصلی گوشی سامسونگ پس چرا در تیتر فقط اسم از گوگل آمده!!!!!!!!!

AMIR.TKR

۱۳۹۰/۷/۲۶
میدونم مطلبی که میخوام بگم جاش اینجا نیس.پیشاپیش از همه معذرت میخوام.دوستان اگر وقت داشتید به این سایت که از طرف گوگل گذاشته شده برای بار چندم،برید و به PERSIAN GULF رای بدهید.www.persianorarabiangulf.comشب همگی خوش تا فردا صبح ساعت 6.

AMIR.TKR

۱۳۹۰/۷/۲۶
آقایان vahid192و natorrr حرف دل خیلیارو زدی.وحید جان کامل بات موافقم