خانهاخبار
معرفی دو تلفن همراه جدید از سوی شرکت نوکیا

معرفی دو تلفن همراه جدید از سوی شرکت نوکیا

گروه خبری GSM: دو گوشی نوکیا C2-05 و نوکیا X2-05کاربری ..
۱۳۹۰/۷/۲۰
گروه خبری GSM: دو گوشی نوکیا C2-05 و نوکیا X2-05کاربری راحتی دارند و مرورگر نوکیا برای دسترسی راحت، سریع و ارزان به اینترنت در اختیار کاربران آنها قرار دارد. دسترسی آسان به سرویس پیام‌رسانی نوکیا با ایمیل و پیام فوری، پخش‌کننده موسیقی، رادیو اف‌ام با ضبط رادیویی از دیگر امکانات این دو گوشی هستند.

Nokia C2-05

image


نوکیا C2-05 یک گوشی کشویی شیک و رنگی، با صفحه‌نمایش 2 اینچ با کیفیت QVGA است و می‌تواند 65 هزار رنگ را نمایش دهد. 64 مگابایت حافظه داخلی که برای این گوشی در نظر گرفته شده با کارت حافظه microSD تا 32 گیگابایت ارتقا می‌یابد و کاربر می‌تواند مجموعه بزرگی از موسیقی را همراه خود داشته باشد و با استفاده از پورت 3.5 میلی‌متری به قطعات موسیقی مورد علاقه گوش دهد. نوکیا C2-05 تا 4 ساعت مکالمه مداوم و 20 روز استندبای را پشتیبانی می‌کند. رابط کاربری سری 40 نوکیا و دوربین VGA و رادیو FM نیز امکاناتی هستند که این گوشی از آنها بهره‌مند است.

Nokia X2-05

image


نوکیا X2-05 با ظاهری ساده شبیه گوشی‌های اخیر سری X نوکیا، از صفحه‌نمایش 2/2 اینچ QVGA با پشتیبانی از 65 هزار رنگ برخوردار است. قابلیتی که نوکیا X2-05 را از دیگر گوشی‌ها متمایز می‌کند، بلندگویی با قدرت 106 فون است که صدایی بلند هنگام پخش موسیقی فراهم می‌کند. نوکیا X2-05 نیز مانند C2-05 از دوربین VGA، حافظه داخلی 64 مگابایت قابل ارتقا تا 32 گیگابایت، پورت 3.5 میلی‌متری صوتی و رادیو FM برخوردار است. علاوه بر این، نوکیا X2-05 از رابط کاربری سری 40 پشتیبانی می‌کند و تا 4 ساعت مکالمه مداوم و 25 روز استندبای فراهم می‌کند.

نوکیا C2-05 در ترکیب رنگ‌های دودی، آبی و صورتی با مشکی و نوکیا X2-05 در رنگ‌های مشکی، نقره‌ای، سفید و قرمز روشن عرضه می‌شود. هر دو گوشی در سه ماه پایانی سال 2011 به بازار جهان عرضه می‌شوند.


اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

farid14

۱۳۹۰/۸/۱۸
از دست نوكيا دارم ديوونهميشم هر روز چيز مزخرف تر از چيز ديروز ميده!

vannaparto

۱۳۹۰/۷/۲۲
سایت خوبیه

nokiafin

۱۳۹۰/۷/۲۰
نوکیا برای این دو مدل قیمت 50 یورو را در نظر گرفته است .به نقل از سایت digitoday.fi وبه نظرم برای افرادی که پول کمی برای خرید گوشی در نظر میگیرند خوب باشد . چرا که امکانات اولیه و دسترسی به اینترنت و امیل هم دارند .