خانهاخبار
چوب حراج سامسونگ به محصول Galaxy SII : خرید پیشرفته ترین محصول سامسونگ با 2 دلار!

چوب حراج سامسونگ به محصول Galaxy SII : خرید پیشرفته ترین محصول سامسونگ با 2 دلار!

گروه خبری GSM: سامسونگ اعلام کرد ..
۱۳۹۰/۷/۲۰
گروه خبری GSM: سامسونگ اعلام  کرد که برای روزهای باقیمانده از هفته جاری  10 نفر اولی که در هر روز  در فروشگاه جدید این شرکت در شهر  سیدنی حضور یابند می‌توانند جدیدترین گوشی هوشمند تولید شده در شرکت ساموسنگ را که Galaxy S II نام دارد به قیمت 2 دلار خریداری کنند.

image


به گزارش ایستنا، شرکت سامسونگ  تلاش گسترده‌ای آغاز کرده است تا به کمک گوشی هوشمند Galaxy S II گوی سبقت را از آیفون بربابد و بر این اساس اعلام کرده است که به مدت یک هفته در هر روز 10 نفر اولی که در فروشگاه George Street Samsung سامسونگ در شهر سیدنی حضور یابند می‌توانند این گوشی را با قیمت 2 دلار خریداری کنند.

گفته می‌شود که برخی کاربران برای خرید این گوشی به قیمت 2 دلار از چند شب قبل به منزل برنگشته‌اند و پشت در فروشگاه  سامسونگ منتظر مانده‌اند.

این تصمیم  توسط دو شرکت سامسونگ و گوگل اتخاذ  شده است. این دو شرکت طی هفته جاری تصمیم گرفتند گوشی جدید تولید شده  توسط سامسونگ که روی آن آخرین نسخه از سیستم‌عامل اندروید گوگل نصب  شده است به علت فوت "استیو  جابز" مدیرعامل اپل با تاخیر وارد بازار شود.

لازم به ذکر است که ماه گذشته به دنبال  شکایت‌های اپل از فروش رایانه لوحی Galaxy Tab سامسونگ در بازار جهانی جلوگیری شد. اپل در شکایت خود اعلام کرده بود که سامسونگ در طراحی و تولید Galaxy Tab مجوزهای ثبت شده به نام آن‌ها را به صورت غیرقانونی مورد استفاده قرار داده است.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (24 نظر)

Mastersina

۱۳۹۰/۸/۱۲
dostan shaki nist ke samsung yeki az shakh tarin ba behtarin brand ha shode, ama cheghad khob mishe brand haye dgaro paeen nayarim :) aghaee ke migi iphone maskharas , ba iphone 4 kar kardi ke inu migi?? shayad be paye galaxy s II narese ama vaghean to keyfiat ghet e va touch va lcd khodemun midunim ke apple yeki az ghol haye goshi hast, pas behtare vaghti ta ye brand ye goshie khob dad baghie brand haro zire soal nabarim , samsung koja bood vaghti apple ba kyfiate 3g va 3gs bazar ro terekond hamin alan ham iphone 4s ro harki begire das, gozashte az design topesh az touch e topesh va sorate balash razie

lawan700

۱۳۹۰/۸/۳
اقایون لطفا انقد جر نزنید بابا حقیقتو قبول کنید که آیفون و نوکیا هردوشون یکی از یگی مزخرفتر و گندترن مخصوصا نوکیا با اون سیستم عامل مزخرفش که همیشه در حال هنگههه آه آه گوشی فقط ســـــامـــــســــــونگ براوو دمت گــــــرم

lawan700

۱۳۹۰/۸/۳
آیفون واقعا گوشیه مزخرفیـــــههههههههههههههه هیچ وقت به پای سامسونگ نمیرسه تا سامسونگ هست ایفون بره به درک

mohammad02131

۱۳۹۰/۷/۲۱
اقا من عاشق این گوشی شدم.به نظر من حرف نداره.الن تو ایران چنده؟ سامسونگ عاشقتم

blackshodo2

۱۳۹۰/۷/۲۱
بالاخره اين گوشي به قيمت واقعيش فروخته شد ولي بازم حيفه كه 2 دلار بابت اين گوشي بدي!!!