خانهاخبار
نخستین تصویر رسمی منتشر شده از اولین گوشی ویندوز فون نوکیا

نخستین تصویر رسمی منتشر شده از اولین گوشی ویندوز فون نوکیا

گروه خبری GSM: در حالی که تنها دو هفته به برگزاری ..
۱۳۹۰/۷/۲۰
گروه خبری GSM: در حالی که تنها دو هفته به برگزاری همایش  Nokia World باقی مانده است تا نوکیا نخستین گوشی‌های هوشمند خود مبتنی بر سیستم‌عامل ویندوز فون را به نمایش بگذارد، نخستین تصاویر رسمی از این گوشی‌ها منتشر شد.

image


به گزارش ایستنا، گوشی هوشمند Nokia 800 به عنوان یکی از نخستین محصولات نوکیا مبتنی بر سیستم‌عامل ویندوز فون که پیش‌تر با نام Lumia معرفی شده بود هم‌اکنون روی اینترنتی منتشر شده و از سوی مقامات این شرکت تایید شده است که این محصول یکی از گوشی‌های هوشمندی خواهد بود که در همایش Nokia World معرفی می‌شود.

بر اساس شایعاتی که از قبل منتشر شده  است می‌توان این تصاویر را مربوط  به نسخه نهایی اولین گوشی هوشمند نوکیا مبتنی بر سیستم‌عامل ویندوز فون 7 دانست. در تبلیغات منتشر شده  نیز گوشی هوشمندی با نام Nokia Sun معرفی شده است که پیش از این اخباری با نام Nokia Sea Ray در مورد آن منتشر شده بود. همچنین قرار بود Sea Ray نوکیا با ظاهری شبیه N9 نوکیا وارد بازار شود.

این طور  که گفته می‌شود گوشی هوشمند Sun نمایشگر لمسی 3.7 اینچی از نوع AMOLED و با کیفیت WVGA دارد و مبتنی بر سیستم‌عامل Windows Phone Mango ساخته شده است. این گوشی هوشمند پردازنده 1.4 گیگاهرتزی را همراه با 16 گیگابایت حافظه داخلی در خود جا داده است.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (11 نظر)

bhwwhb

۱۳۹۰/۷/۲۱
اولا اینکه سیاست سهولت کاربری نوکیا دوم اینکه راهنمای رایگان و حرفه ای نوکیا خودش وجه تمایز محصولات ویندوزفونش هست ثانیا نه اینکه بقیه ویندوزفونها طراحی نواورانه و ابتکاری دارند که نوکیا بخواد برای طراحی ویندوزفونهاش ابتکار عمل به خرج بده'!؟ نه اینکه نوکیا خیلی از جهت طراحی عقب مونده ست تا جایی که خیلیها دوست داشتند این طراحی و کیفیت ساخت برتر نوکیا رو

alamut.

۱۳۹۰/۷/۲۱
برین به http://www.downloadfaction.mihanblog.com/post/86 معرفی بهترین و پرفروش ترین تبلت های دنیا,امکانات+عکس رو ببینید.سایت جوونیه ولی مطالبش جالبه.

jack20112012

۱۳۹۰/۷/۲۱
این وسط که همه دارن گوشی های ویندوزفون تولید میکنن نوکیا اگر میخواد پیروز میدون بشه باید علاوه بر سخت افزار قوی گوشی هاش رو با طراحی های ظاهری متفوت و زیبا تولید کنه.

bhwwhb

۱۳۹۰/۷/۲۱
به به اظهار نظرهای کارشناسان رو ببینید" بعیدمیدونم ویندزوفوو...."دیگه اگه این گوشی قیاقه اش تکراری از گلاکسی سامسونگ تکراری تره؟! کاربران جهانی چنان استقبالی از این پلتفروم بکنن که رقابت سخت بشه! پردازنده های نوکیا خارق العاده اند سخت افزار نوکیا خارق العاده اند واقعا جای سوال داره که این وسط سامسونگ برای چی گوشی ویندزفون میرینه؟!

bareback007

۱۳۹۰/۷/۲۰
its awesome,,like it