خانهاخبار
بمب خبری: عکس و مشخصات کامل آیفون 4S ، قبل از کنفرانس اپل لو رفت! + عکس

بمب خبری: عکس و مشخصات کامل آیفون 4S ، قبل از کنفرانس اپل لو رفت! + عکس

گروه خبری GSM: آیفون 4s معرفی شد و مشخص شد که ..
۱۳۹۰/۷/۱۲
گروه خبری GSM: آیفون 4s  معرفی  شد و مشخص شد که امروز اپل قطعا دو تلفن همراه برای معرفی خواهد داشت!  البته این تایید از سوی شرکتی نبود نبود جر "ودافون" - Vodafone - از آلمان. به نظر می رسد این شرکت، آنقدر از معرفی آیفون جدید هیجان زده بوده که قبل از کنفرانس شرکت اپل، نام این گوشی را به لیست تلفن های همراه سایت رسمی خود اضافه کرد. حالا معلوم نیست این اشتباهبه خاطر  محاسبه تفاوت زمانی کنفرانس اپل بوده، حماقت این شرکت بوده است و یا اینکه استراتژی شرکت اپل برای داغ کردن هر چه بیشتر کنفرانس امروز خود می باشد!

image
image


چند نکته جالب درباره این گوشی وجود دارد . اول اینکه همان طور که انتظار می رفت،  آیفون 4S  در دو رنگ سفید و مشکی عرضه خواهد شد.  نکته دوم اینکه این تلفن، دارای ابعاد و ظاهری کاملا مشابه با آیفون 4 خواهد بود. مهم ترین نکته این است که ساخت و جنس قاب دور این تلفن همراه، دقیقا همانی است که در آیفون 4 به کار رفته بود. باید دید که با توجه به این نکته، آیا اپل ضعف آنتن دهی معروف آیفون 4،  که با لمس قسمتی از گوشه پایینی و چپ این تلفن به وجود می آمد را برطرف کرده است یا خیر!

مشخصه مهم دیگری که ودافون به آن اشاره کرده، وجود حافظه داخلی 64 گیگابایت در این تلفن همراه می باشد. این اولین باری است که شرکت اپل، تلفن همراهی با 64 گیگابایت حافظه داخلی عرضه می کند.  در گذشته، بیشترین حافظه ای که کاربران اپل در اختیار داشتند، 32 گیگابایت بود اما این مقدار حافظه از این پس، برای کاربران آیفون 4s   دو برابر شده است!

علاوه بر این، مشخص شده که این تلفن همراه، با پردازنده دو هسته ای A5 و با سرعت هر هسته، 1000 مگاهرتز عرضه خواهد شد.

نکته مهم دیگر آنکه آیفون 4 هم جا پای مدل 3GS  خواهد گذاشت و پس از معرفی مدل های جدید آیفون، با حافظه 8 گیگابایت در دو رنگ مشکی و سفید در دسترس خواهد بود. اما نکته مهم تر آنکه این گوشی به احتمال فراوان با کاهش قیمتی شدید از سوی اپل مواجه خواهد شد و شما خواهید توانست یک آیفون 4 را از این پس با عنوان یک گوشی میان قیمت خریداری کنید!

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (37 نظر)

amin8910a

۱۳۹۰/۷/۱۲
واااااااااای. دلمون آب شد. معرفی کن اون اصل کاریرو دیگه.

vivaz_ios_za

۱۳۹۰/۷/۱۲
ye lotf konid esme samsungo nayarid .cheghad bazia ....,v

lizard90

۱۳۹۰/۷/۱۲
بازار دنيا درحال ورود يك سورپرايز

ASHKAN-93

۱۳۹۰/۷/۱۲
چقدر خوب میشه اگه جی اس ام همیشه همینطوری نظرات رو بی معطلی وارد کنه!‏

balairan

۱۳۹۰/۷/۱۲
اپل شورش رو در اورده خیلی اش دهن سوزی هم نیست که این ایفون 5 نیومده اطمینان دارم عمرا مثل محصولات سامسونگ باشه مثل Samsung I9001 Galaxy S Plus یاSamsung I9100 Galaxy S II