خانهاخبار
خط و نشان آمازون برای بزرگان جهان: رونمایی از 4 محصول جدید شرکت آمازون + عکس

خط و نشان آمازون برای بزرگان جهان: رونمایی از 4 محصول جدید شرکت آمازون + عکس

..گروه خبری GSM: آمازون با معرفی ..
۱۳۹۰/۷/۷
گروه خبری GSM: آمازون با معرفی اولین تبلت خود یعنی  Kindle Fire بصورت رسمی ورود خود به بازار تبلت‌ها را در یک کنفرانس خبری در نیویورک اعلام کرد.

بنابر گزارش فارنت، این تبلت دارای صفحه نمایش ۷ اینچی رنگی ،اینترنت بیسیم وای فای و بهمراه  سیستم عامل اندروید گوگل عرضه شده است و از سایر مشخصات سخت افزاری کیندل فایر می‌توان به بهره بردن از پردازنده دو هسته‌ای و ۸ گیگابایت حافظه داخلی اشاره کرد.

image


این تبلت به کاربران خود امکان دانلود کتاب و مجلات تمام رنگی را داده و در ضمن دارای سرویس ابری دیجیتال آمازون برای ذخیره فایل‌ها بصورت رایگان است.

image


در ضمن آمازون برای کاربران خود امکان دسترسی به گنجینه ۱۸ میلیون فیلم ،برنامه تلویزیونی ،آهنگ ،نشریات و کتاب را فراهم کرده و در ضمن کاربران امکان دانلود برنامه از amazon app Store را به همراه مرورگر اختصاصی آمازون سیلک خواهند داشت.

کیندل فایر دارای قیمت تنها ۱۹۹ دلار بوده و قرار است از ۱۵ نوامبر وارد بازارهای جهانی شود.


image


علاوه بر آن، شرکت آمازون امروز و پس از رونمایی از تبلت اندرویدی ۷ اینچی ۱۹۹ دلاری خود با نام کیندل‌فایر از عرضه محصولات جدید خود در سری کتابخوان‌های الکترونیکی کیندل خبر داد.

بنا بر اعلام آمازون از سه محصول جدید این شرکت در سری کتابخوان کیندل گرانترین آنها کیندل‌تاچ تری‌جی (Kindle Touch 3G) نام دارد که خب طبیعتا با توجه به نام خود قابلیت ارتباط با شبکه تری‌جی و پشتیبانی از صفحه‌لمسی را دارد و ۱۴۹ دلار قیمت برای آن تعیین شده است.

image


کیندل‌تری‌جی با تری‌جی نامحدود رایگان با پشتیبانی از شبکه تلفن همراه بیش از ۱۰۰ کشور دنیا عرضه خواهد شد و این یعنی اینکه (تقریبا..!) هرجای دنیا که باشید اینترنت نامحدود و تری‌جی رایگان (بدون هیچ‌گونه طرح رنگی و ویژه!) در کنار شما خواهد بود.

دو کتابخوان دیگر آمازون کیندل‌تاچ و کیندل نام دارند که کیندل‌تاچ ۹۹ دلاری تنها از شبکه وای‌فای پشتیبانی می‌کند و از صفحه لمسی نیز برخوردار است اما کیندل به عنوان ارزانترین کتابخوان جدید آمازون با ۷۹ دلار قیمت از هیچ شبکه‌ای ژشتیبانی نمی‌کند و صفحه لمسی نیز ندارد و محصول سنتی و عادی آمازون به حساب می‌آید.

محصول آخر و یا کیندل ساده آمازون با وزن ۱۷۰ گرمی از کیندل ۳ کتابخوان قبلی آمازون ۳۰ درصد سبک‌تر است و آمازون آن را به همین سادگی کیندل نامیده است. این کتابخوان با وجود اینکه ۱۸ درصد کوچکتر شده است اما همچنان از صفحه نمایش ۶ اینچی برخوردار است و سرعت ورق زدن کتاب در آن ۱۰ درصد افزایش یافته است.

اگر هنوز قیمت‌های ارزان این سه کتابخوان شما را گیج کرده باید بگویم دلیل پائین بودن قیمت این سه محصول بهره‌مندی هر سه محصول از نوعی از تبلیغ جدید است که در آن در اسکرین‌سیورهای کیندل تبلیغات تمام صفحه گنجانده شده تا آمازون بتواند قیمت‌هایی قابل رقابت عرضه کند. اما اگر شما بخواهید از شر این تبلیغات راحت شوید باید ۳۰ دلار بیشتر در کیندل ساده و ۴۰ دلار بیشتر در دو مدل دیگر بپردازید.

در هر سه مدل جدید کتابخوان آمازون امکان جدیدی با نام ایکس‌ری اضافه شده که با یک بار اشاره بر روی یک کلمه در صفحه نمایش به اطلاعات کاملی از آن مانند یک صفحه ویکی‌پدیا دسترسی پیدا خواهید کرد.

آمازون اعلام کرده که علاقمندان برای خرید این کتابخوان‌ها می‌توانند از هفته آینده آن را در آدرس  amazon.com/kindle سفارش دهند اما تاریخ آغاز تحویل آنها ۳۰ آبان (۲۱ نوامبر) خواهد بود.

با وجود اینکه بسیاری بر این گمان بودند که آمازون با عرضه اولین تبلت خود به عمر کیندل‌های کتابخوان خود پایان خواهد داد اما گویا آمازون را اندیشه‌ای دیگر در سر بود تا آنجا که جف بزوس در مراسم معرفی این سه کتابخوان با طعنه به اپل اعلام کرد: کتابخوان کیندل، آی‌پاد اپل نیست که قرار به کشتن آن باشد!

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

Hamid_10mohamadi

۱۳۹۰/۷/۹
اين بايد با توجه به قيمتش موفق باشه كاراييشم خوب به نظر ميرسه!!!

rezafaiz

۱۳۹۰/۷/۸
با سلام ، مدیران و کاربران سایت بزرگ gsm.ir ، لطفا لطفا ، لطفا و لطفا فقط بعنوان یک ایرانی ، ایرانی از http://www.i33c.info حمایت کنید . چندین روز پیش مبحثی در بعضی از انجمن های موبایل مطرح شد که طی آن کاربران تصمیم گرفتند که سایتی راه اندازی کنیم تا از شرکت گوگل درخواست آزاد سازی خدمات و از اچ تی سی ، ارائه رام های فارسی را بخواهیم . درخواست های کاربران به شرح ذیل بود : آزاد سازی کامل خدمات Android SDK اجازه به ایرانیان برای دسترسی به نرم افزار های رایگان Android Market درخواست از اچ تی سی برای ارائه رام های فارسی با سنس مخصوص این شرکت درخواست از اچ تی سی برای طراحی سایت اختصاصی پارسی زبانان حال به کمک دو انجمن معتبر سیستم عامل آندروید توانستیم به جمع زیادی از کاربران اطلاع رسانی کنیم . هم اکنون تعداد امضاها 5000 امضاست که قطعا برای چنین درخواست هایی تعداد کمی است . بنده و تمام امضا کنندگان این اعتراض از شما کاربر گرامی می خواهیم که از حمایت های خود دریغ نفرمایید و امیدواریم مدیران فعال و باتجربه سایت بزرگ gsm.ir ضمن حمایت از ما ، طی اقدامی وطن دوستانه با ارسال یک خبر با همین موضود در این سایت ، سایت i33c.info رو به همه ایرانیان معرفی کنند . لازم به ذکر است که برای امضای این اعتراض کاربر باید ایمیل خود را تایید نمایید در غیر اینصورت امضای شما محاسبه نمی گردد .

EHSANBR

۱۳۹۰/۷/۷
199 دلار؟؟؟؟ قیمتا واقعیه؟؟؟