خانهاخبار
اپل در حال کار بر روی صفحه نمایش منحنی برای آیفون ۶

اپل در حال کار بر روی صفحه نمایش منحنی برای آیفون ۶

گروه خبری GSM: بر اساس گزارشات متعدد از جمله ..
۱۳۹۰/۷/۷
گروه خبری GSM: بر اساس گزارشات متعدد از جمله در دیجی تایمز که البته پیش تر نیز در ماه می به گوش میرسید اپل در حال کار بر روی صفحات نمایشی منحنی برای عرضه بر روی دستگاه‌های ios خود از جمله آیفون ۶ در سال ۲۰۱۲ است.

image


بنابر گزارش فارنت، اپل در حال خرید تجهیزات تولید این کار و عقد قرارداد  با کارخانه‌هایی مانند Lens Technologyو Fuji Crystal, G-Tech است و شایان ذکر است که پیش از این کارخانه فوجی کریستال و لنز  برای آیفون و جی تک برای آی پد با اپل همکاری داشتند.

قطع طراحی شده برای آیفون همان ۳٫۵ اینچ است و چندی پیش این شرکت ۳۰۰ دستگاه برش شیشه را خریداری و در انبارهای خود قرار داده است تا در مواقع لزوم از آن استفاده کند.

البته مشخص نیست که مورد استفاده از ۳۰۰ ماشین برش شیشه چه بوده  و اپل نیز کاربری آن را اعلام نکرده است.

مشخص است که بعد از معرفی آیفون ۵ بازار داغ شایعات پیرامون آیفون ۶ شروع خواهد شد و به نظر می‌رسد بازار شایعات این بار زودتر شروع به کار کرده است.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (4 نظر)

Apple-iPhone

۱۳۹۰/۷/۷
ایول اپل همیشه بهترین هستی

reza.xperia

۱۳۹۰/۷/۷
خطاب به اپل شما اول ایفون 5 رو عرضه کن تو پنجش موندی میری واسه 6 صحفه نمایش میسازی.... (خنده)(خنده)(خنده)(خنده)(خنده)(خنده)(خنده)(خنده)

reza0072

۱۳۹۰/۷/۷
این دیگه چیه بابا اپل باید یه چیزی بسازه که مردم تعجب کنن تا بخواد صفحه منحنی بزنه نوکیا با ان9 به همه نشون داده کار با صفحه منحنی چه جوره...

m_javad

۱۳۹۰/۷/۷
واقعا اين آيفون ها فايده اي هم دارد من كه هر چه تحقيق مي كنم چيزي نميبينم