خانهاخبار
ایده آل های خود را بالاتر ببرید: مشخصات حیرت انگیز تلفن همراه Samsung Galaxy S III

ایده آل های خود را بالاتر ببرید: مشخصات حیرت انگیز تلفن همراه Samsung Galaxy S III

گروه خبری GSM: هم اکنون خود را آماده کنید تا با مشخصات حیرت انگیز ..
۱۳۹۰/۶/۲۷
گروه خبری GSM: بنابر گزارشات منتشر شده از طریق سایت ارنا، منابعی که پیش از این خبر و اطلاعاتی درباره گوشی Google Nexus Prime و همچنین مشخصات و نام نسخه اندروید بعدی را منتشر کرده بودند، اینبار به سراغ سومین کهکشانی سامسونگی ها رفته اند.

به گزارش جی اس ام، این منابع در عین حال تاکید کرده اند که هنوز به طور عملی با این گوشی هوشمند کار نکرده اند و از  مشخصات آن، از طریق یکی از عواملشان در کمپانی سامسونگ اطلاع یافته اند.

image


هم اکنون خود را آماده کنید تا با مشخصات حیرت انگیز این تلفن همراه آشنا شوید.

•    پردازنده های چهار هسته ای با قدرت هر هسته 2 گیگا هرتز
•    1.5GB RAM
•    حافظه داخلی 32 گیگابایت
•    صفحه نمایش 4.65 اینچی سوپر آمولد 3 و با رزولیشن عجیب و حیرت انگیز 1280 *   1024 که به این صفحه نمایش، تراکم پیکسلی 352-PPI را می دهد. (بالاترین تراکم پیکسلی ساخته شده تاکنون برای یک تلفن هوشمند)
•    دوربین 10 مگاپیکسلی و با قابلیت فیلم برداری 1080p در 60fps .
•    جنس بدنه ساخته شده از فلز ، دارای ضخامت 9 میلی متری و با باتری قدرتمند 2250 میلی آمپری
•    قابلیت پشتیبانی از فناوری NFC

سیستم عامل این تلفن همراه، اندروید نسخه Ice Cream و با رابط کاربری TouchWiz 5 می باشد. این نسخه از TouchWiz، دارای تفاوت هایی بنیادین با نسخه های پیشین می باشد و تا آنجا که توانسته ، تفاوت هایش را با نسخه اصلی اندروید به حداقل ممکن رسانده. از این طریق، این امکان به مشتریان گلکسی اس 3 داده می شود  تا بتوانند در کمترین زمان ممکنه ، قابلیت بروز رسانی نسخه های آتی سیستم عامل اندروید را بعد از انتشارشان، بر روی گوشی خود ببینند.

بنابر گزارشات رسیده، سامسونگ بنا بر این دارد که این تلفن را در MWC 2012 معرفی کرده و زمان عرضه آن هم چیزی در اواسط سال 2012 خواهد بود.

بنابر اظهارات سایت GSMArena ،مشخصات منتشر شده از این تلفن، حیرت انگیز هستند اما شاید کم بیراه نگفته باشیم که این مشخصات شاید بیش از اندازه حیرت انگیز هستند به نحوی که ما را در  صحت برخی ویژگی های آن به شک می اندازد. مثلا صفحه نمایش این گوشی دارای نسبت 4 به 3 بوده که برای یک تلفن همراه اندرویدی بسیار عجیب به نظر می رسد.

هر چند که منبع خبری به نظر قابل اتکا می باشد اما برای تایید نهایی مشخصات این گوشی، باید صبر کرد و منتظر ماند و دید که آیا امکان دارد ویژگی های منتشر شده از   Samsung Galaxy S III  صحت داشته باشند یا خیر!؟ نظر شما در این باره چیست؟

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (92 نظر)

chelsea2005

۱۳۹۰/۸/۲۶
سلام لطفا اصلاح کنید! فکرکنم منظورتون مچموعا 2 گیگاهرتزه! چون هر هسته 2 گیگ که میشه 8 گیگاهرتز!!! اونوقت باس واسش خنک کننده نیتروزنی بداریم که!

Sepante

۱۳۹۰/۷/۱۵
من نمیدونم چهار هسته به چه درد گوشی موبایل می خوره گوشی های نوکیا با داشتن سی پی یو زیر یک گیگ به راحتی بازی های بالای 100 یا 200 مگ رو اجرا میکنن ولی با اجرای همزمان چند برنامه کمی کند میشدن که الان با سی پی یو های 1گیگ صد در صد این مشکل رفع میشه حالا دو هسته قابل توجیه هست ولی دیگه 4 هسته خیلی مسخره س مگه می خوایم با گوشی چیکار کنیم؟ این امکانات رو باید روی تبلت میزد نه رو گوشی سامسونگ این سخت افزار ها رو میذاره تا شاید طراحی های افتضاحش رو بپوشونه. برید n9 رو ببینید؛واقعا اگر به نظرتون طراحیش ضعیفه باید براتون متأسف بود. نوکیا بهترین بوده و هست منتظر ویندوز فون های نوکیا باشید......

asal.723

۱۳۹۰/۷/۲
لطفا این نظرو تایید کنید.خبری جدید از سایت gsm که قرار است در آینده نه چندان دور این رویداد به انجام برسد!جاسوسان مخفی ما گزارش دادند که سایت gsmقصد دارد در آینده ای نه چندان دور اسم سایت خود را از gsm.irبه apple.irتبدیل کند.منابع خبری زیادی این رویداد بزرگ را تایید کردن!خدایی اگر انتقاد پذیرید نظرمو تایید کنید!

asal.723

۱۳۹۰/۷/۱
سلام دوستان.من 1مطلب جالب تو 1کی از صفحه های نوکیا دیدم که 1کی از دوستان گذاشته بود و جالب بود.دلم نیمد اینجا نذارم.بدون هیچ کم یا زیاد کردنی میذارم راستی طرفداران نوکیا نخونند چون بدجور...میشن.هاهاها!===>>. . با عرض سلام خدمت دوستان :در اینجا میخام بررسی تخصصی تمامی مدلهای گوشی نوکیا رو یکجا بنویسم 1- داشتن طراحی فوق مدرن دهه 20الی -40 میلادی. 2- سیستم عامل منسوخ سیمبین با ورژن های گوناگون که در عمل مثل هم هستن. 3-عقب گرد از صفحه نمایشهای lcd led به tft 25600 رنگ . 4- که مهمترین خصیصه تمامی گوشی های نوکیاست داشتن چراغ قوه است . دقت کنید گوشی موبایل چراغ قوده دار (الام فندکهایی در بازار هست که حداقل میشه باش یه سیگار روشن کردن چراغ قوه هو داره) نمای 360 درجه: خوب نوکیا میتونه افتخار کنه که از نظر طراحی به بن بست رسیده در ضمن تمام تکنولوزی خودشو در اختیار چین گذاشته که قوز بالا قوز شده). رقبا: 1- آجر بهمنی 2- گوشی های دوسیمکارته چینی که نهایت قیمتشون 100 تومنه(لازم به توضیح است که حتی شرکتهای درپیت چینی مدلی از نوکیا را انتخاب نکردن جزn8 که از روش دوسیمکارت تقلبی بزنن) 3- چراق قوه با باطری قلمی . پیشنهاد: دوستان پولتونو دور نریزین ونوکیا بخرین نه لذت تماس داره نه تلنولوژی حالا قراره یه سیستم دالبی بزارن روش که شاید تو عروشی ومهمونیا از چراغ قوش به عنوان رقص نور واز صداش برای گرم کردن مهمونی استفاده شه. مبحث اخر: واقعا در مقابل برندهای دیگه چیزی بیشتر از یه اسباب بازی نیست چاکریم. لازم به توضیح میباشد خود نوکیا دیروز اعلام کرد در سال 2011 40% از فروش گوشیاش کم شده ودست اخر اینکه اولین گوشی نوکیا با سیستم آندروید بزودی به دستتون میرسه

benyamin2011

۱۳۹۰/۷/۱
به به يخچال نه مثل اينكه نيست پس حتما اجاق گاز نه اونم ني.اها اين گوشي چه شباهتي اخه يكي نيست بگه اخه cpu چهار هسته اي چه بدرد اين ميخوره سامسونگ اول بايد بدون هدفش از ساخته اين محصولات چيه اخه گوشي واسه زنگ زدن و يه سري كاراي جزئي اگه واقعا ميخواي cpu بالا باشه نميدونم گرافيك تو اينا برو يه لپ تاپ بخر نه اين دري وريو.تازه كلي كار ديگه هم ميتوني باهاش انجام بدي