خانهاخبار
تلفن همراه هوشمند جدید LG لو رفت !

تلفن همراه هوشمند جدید LG لو رفت !

گروه خبری GSM : به تازگی اطلاعاتی درباره گوشی جدید ال جی ...
۱۳۹۰/۶/۲۰
گروه خبری GSM : به تازگی اطلاعاتی درباره گوشی جدید ال جی با نام Optimus Note منتشر شده که گوشی پیشرفته ای است و از پردازنده گرافیکی Tegra 2 بهره می برد.

به گزارش اخبار  موبنا، شرکت ال جی چند روز پس از رونمایی از گوشی Galaxy Note توسط سامسونگ، اقدام به معرفی گوشی دیگری از سری Optimus کرده که به پردازشگر گرافیکی Tergra 2 و پردازنده دو هسته ای 2/1 گیگاهرتزی مجهز شده است.

image
image
image


بر اساس اطلاعاتی که درباره این گوشی منتشر شده دارای دوربین پنج مگاپیکسلی با قابلیت ضبط ویدیو HD، دوربین ثانویه VGA و حافظه داخلی هشت گیگابایتی است و از پورت HDMI و اتصالات بی سیم Wi-Fi بهره می برد.

ضخامت این گوشی 3/12 میلیمتری است و از نسخه 2.3 Gingerbread پشتیبانی می کند.

Optimus Note احتمالا در بازارهای مختلف با نام های متفاوت ارایه خواهد شد اما درباره زمان عرضه این دستگاه هنوز اطلاعی در دست نیست.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (8 نظر)

Saeed_S18

۱۳۹۰/۹/۳
واقعا طرفدارای سامگو خیلی نفهم هستن.به جای اینکه این چرت پرتارو تفت میدین یک سری به چنتا سایت بزن ببین چه خبره.

sepehrLG

۱۳۹۰/۶/۲۲
قابل توجهalireza galaxyوvampir666pixy!!این موبایل باریکترین موبایل کیبورددار که تا حالا ساخته شده و سامسونگ هم تا حالا قادر به ساخت موبایلی با این قدرت به صورت کیبورددار نشده!شما هم در جایگاهی نیستی که به این غول بگی به درد نخور جلوش هم کپیهoptimus 2xپشتش هم اینهoptimus blackربطی بهs2نداره!شما برو همونجا چرتات رو به معرض دید بزار!

juveman

۱۳۹۰/۶/۲۲
dustan akhe mage majburetun kardan nazar bedin vampire_666_pixy aireza_galaxy akhe agar midunesten tegra 2 chiye!!!! dovomin brand to amricaye shoma kodoe!!! camera 3d ro ki aval ravane bazar kard!!! nazar bedin vasatun khobe!!!

radin-farina

۱۳۹۰/۶/۲۲
طرفدارای سامسونگ چقدر عقده ای تشریف دارن.من از طرفدارای ال جی هم نیستم ولی این کجاش کپی از gs2 هست.در ضمن تا حالا ندیدم به خاطر کپی برداری از شرکت الجی شکایت کنند.هر چی باشه مثل نوکیا یا htc اصالت داره و نمیره همش کپی برداری کنه و یه پاشم همیشه تو دادگاه باشه.تازه تو همشم متهم بشه.من میدونم که این سایت طرفدار سامسونگه و به احتمال زیاد نظر من چاپ نمیشه.

vampire_666_pixy

۱۳۹۰/۶/۲۱
مورچه چیه که کله پاچه ش چی باشه آخه LG هم شد شرکت.بهتره بره تو کار بازیافت گوشی تا اینکه بیاد گوشی هوشمند بده به بازار