خانهاخبار
ویندوز ۸ وارد رقابت با اندروید و iOS می شود !

ویندوز ۸ وارد رقابت با اندروید و iOS می شود !

گروه خبری GSM : دمویی از سیستم عامل تبلت ویندوز ۸ را برای کنفرانس ...
۱۳۹۰/۶/۲۰
گروه خبری GSM : مدیر بخش ویندوز شرکت میکروسافت جناب Steven Sinofsky دمویی از سیستم عامل تبلت ویندوز ۸ را برای  کنفرانس هفته آینده D9 آماده کرده است. بر طبق شایعات این سیستم عامل هر دو نوع معماری ARM و Intel را پشتیبانی میکند ! ( من که آخر نفهمیدم کی به کیه ) و موجب ورود میکروسافت به میدان رقابت با تبلت هایی مثل iPad 2 و گروه اندروید خواهد شد. اما از طرفی شرکت های سازنده از اعمال محدودیت های میکروسافت گله مندند.

image



به عنوان مثال آقای J.T. Wang مدیر عمال شرکت Acer که سومین سازنده PC در جهان شناخته میشود و مصمم است که جزو اولین ها در ارائه تبلت با سیستم عامل جدید باشد، در Computex trade show در تایپه با بیان “آنها واقعا همه چیز را کنترل میکنند، همه پروسس ها را” از وضع موجود ابراز ناخرسندی کرد. اما به محدودیت ها اشاره ای نداشته اما در ادامه صحبت ها گفته که : “سازنده گان چیپ ها و کامپوتر ها با دردسر های بسیاری مواجهند”

به گزارش بازار موبایل ایران ، جزئیات سیستم عامل آتی همچنان در ابهام است. Steve Ballmer یک گاف در صحبت هاش داده بود اونجائیی که گفت : “با پیشرفت ما طی این سالها منتظر اخبار زیادی از Windows 8 باشید. تنوع فرم فکتور windows 8 مربوط به slates, tablets, PCs ” که بلافاصله توسط تیم PR آن شرکت تکذیب شد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

mohamad2mog

۱۳۹۰/۶/۲۴
با این که من طرفدار اپل نیستم ولی چیزی که من از iOS میبینم فک نکنم هیچ شرکتی بتونه سیستم عاملی مثل اون بزنه....حتی microsoft

vampire_666_pixy

۱۳۹۰/۶/۲۱
شتر در خواب بیند پنبه دانه هرموقع باجناق فامیل شد windows 8 هم میشه سیستم عامل

warlordkane

۱۳۹۰/۶/۲۰
با اومدن windows 8 بالاخره تبلتها ارزش خریدن خواهند داشت البته اوایل 2012 وارد بازار میشن. به نظر من اینکه مایکروسافت همه مراحل تولید رو کنترل میکنه واقعا عالیه این باعث میشه محصول بهتری به دست ما برسه. برخلاف گذشته که OEM های(شرکای) مایکروسافت برای سود بیشتر از قطعات کم کیفیت استفاده میکردند.