خانهاخبار
تصاویر قاب بیرونی iPhone5 لو رفت + عکس

تصاویر قاب بیرونی iPhone5 لو رفت + عکس

گروه خبری GSM: پس از انتشار شایعات مختلف و اخبار فراوان ..
۱۳۹۰/۶/۱۶
گروه خبری GSM: پس از انتشار شایعات مختلف و اخبار فراوان در مورد مدل جدید گوشی هوشمند اپل، منابع  خبری سانجام نخستین تصاویر از قاب بیرونی این محصول را منتشر کردند.

به گزارش ایستنا از GSMArena، این قاب  بیرونی از نظر ظاهری به گوشی هوشمند آیفون 4 که هم‌اکنون در بازار فروخته می‌شود، شباهت زیادی دارد و  به گفته کارشناسان شبیه به نمونه  اولیه گوشی هوشمند N94 ساخته شده است. این محصول جدید پردازنده دوهسته‌ای A5 را در خود جا داده است و توان پردازشی آن از آیفون 4 بیشتر است.

image


روی قاب  بیرونی این گوشی هوشمند عنوان EVT1 حک شده است که این عبارت مخفف Engineering Verification Testing 1 به معنی تایید آزمایش مهندسی اول است. همچنین در این قاب تاری سوم مارس 2011 نیز که مربوط به آزمایش یاد شده است، به چشم می‌خورد.

مدل آتی  گوشی هوشمند آیفون نمایشگر لمسی 4 اینچی دارد و گفته می‌شود که بدنه آن از جنس آلومینیوم ساخته خواهد  شد تا وزن آن کاهش یابد. البته برخی منابع آگاه احتمال داده‌اند که نمایشگر  این محصول بین 4 تا 2/4 اینچ تغییر  اندازه خواهد داد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (6 نظر)

marcooo

۱۳۹۰/۶/۱۸
اینکه iphone4 هستش از روی دکمهhome معلومهiphone5 دکمه بزرگتری داره

speedha

۱۳۹۰/۶/۱۶
اه اپلم شورشو در آورده همه گوشیاش یه شکله مثله پراید که هر سال فقط تقویت میشه

Baxewan

۱۳۹۰/۶/۱۶
عکس درپیتی بود

stranger77

۱۳۹۰/۶/۱۶
shomam ba in khabaraton ..baba,bad ye soal az koja fahmidi 4 inche safash? to hamin ax fahmidi ya pardazandash chie??agha khabar nade khoo

armenia1990

۱۳۹۰/۶/۱۶
آخه یا من هیچی حالیم نیست یا یه ملت رو گذاشین سر کار آخه اینم شد خبر؟؟ یه مربع با یه دکمه گرد اینقدر قابش جذاب که هنوز رکب میزنین به ما کلیک می کنیم رو خبر میبینیم عکس از پشت قابش گرفته گرفته شده؟؟؟؟؟