خانهاخبار
معرفی رسمی دو گوشی جدید شرکت HTC + عکس و مشخصات

معرفی رسمی دو گوشی جدید شرکت HTC + عکس و مشخصات

گروه خبری GSM: امروز و در میان تمام سر و صداهایی که ..
۱۳۹۰/۶/۱۲
گروه خبری GSM: امروز و در میان تمام سر و صداهایی که در نمایشگاه IFA2011 به گوش می‌رسید شرکت اچ‌تی‌سی دو گوشی ویندوزفون جدید خود را رونمایی کرد.

بنابر گزارش فارنت به نقل از انگجت، گوشی اول اچ‌تی‌سی تایتان نام دارد که پیش از این اطلاعاتی از آن با نام اچ‌تی‌سی اترنیتی (ابدیت) منتشر شده بود. این گوشی از دسته باریک و  ۹٫۹ میلیمتری که همانطور که قبلا گفتیم به عنوان اولین گوشی با ویندوزفون مانگو عرضه خواهد شد همانند نام خود و با ظاهری خشن به صفحه نمایش ۴٫۷ اینچی اس‌ال‌سی‌دی و با کیفیت WVGA مجهز است.

image


بر روی این گوشی ۱۶۰ گرمی یک دوربین ۸ مگاپیکسلی به عنوان دوربین اصلی و یک دوربین ۱٫۳ مگاپیکسلی بر روی آن برای تماس‌های تصویری تعبیه شده است.

اچ‌تی‌سی تایتان که عنوان دارنده بزرگترین صفحه نمایش را در میان گوشی‌های ویندوزفون به یدک می‌کشد، در حالی که دیگر نسل پردازنده‌های تک‌هسته‌ای در حال انقراض است به یک پردازنده تک‌هسته‌ای ۱٫۵ گیگاهرتزی و ۵۱۲ مگابایت رم مجهز است که حافظه داخلی آن نیز ۱۶ گیگابایت از نوع فلش است.

اگر چه هنوز چشممان آب نمی‌خورد تا اچ‌تی‌سی بالاخره به سراغ حل مشکل باطری گوشی‌های خود برود اما اچ‌تی‌سی این بار ادعا کرده است که تایتان با باطری ۱۶۰۰ میلی‌آمپری خود بیش از ۱۱ ساعت مکالمه را دوام می‌آورد.

image


گوشی دوم اچ‌تی‌سی رادار نام دارد که پیش از این خبر عرضه آن با نام اچ‌تی‌سی اُمگا به بیرون درز پیدا کرده بود. به نظر می‌رسد با توجه به امکانات و قیمت مناسب این گوشی ویندوزفونی، اچ‌تی‌سی آن را برای مخاطبان رده متوسط بازار عرضه کرده باشد.

این گوشی جدید شرکت اچ‌تی‌سی به صفحه نمایش ال‌سی‌دی  ۳٫۸ اینچی، پردازنده یک گیگاهرتزی، رم ۵۱۲ مگابایتی و حافظه داخلی ۸ گیگاباتی مجهز است.

نکته کلیدی در این گوشی به‌روزرسانی دوربین اچ‌تی‌سی در این گوشی است. اچ‌تی‌سی می‌گوید که در این گوشی از یک لنز پیشرفته ۲۸ میلیمتری F2.2 با زاویه عریض (واید) بهره برده است. سنسور BSI‌همانند تایتان در این گوشی نیز به چشم می‌خورد و اچ‌تی‌سی کیفیت تصاویر فیلمبرداری شده توسط آن را  ۷۲۰P HDاعلام کرده است اما نکته منفی در رادار کیفیت وی‌جی‌ای دوربین روی گوشی برای تماس‌های ویدیوئی است.

باطری رادار ۱۵۲۰ میلی آمپری است و اچ‌تی‌سی از صدای SRS و فراگیر ۵٫۱ کاناله در رادار خبر داده است. به رغم استفاده از بدنه فلزی در این گوشی رادار ۱۳۷ گرم وزن دارد که با توجه به گوشی‌های موجود در بازار کمی سنگین به نظر می‌رسد اما با وجود این شاهد کیفیت طراحی درخور نام اچ‌تی‌سی هستیم.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

dhnik94

۱۳۹۰/۶/۱۳
سلام ، آپدیت جدید 2.3.4 HTC Sensation اومده فوق العادست ، همه ی مشکلات حل شده ، اعم از استفاده صددرصد از cpu مشکل صفحه نمایش و... گوشیم دیگه بهتر از این نمیشه ! لطفا اطلاع رسانی کنید