خانهاخبار
معرفی محصولات جدید کمپانی سامسونگ در نمایشگاه IFA 2011 + عکس

معرفی محصولات جدید کمپانی سامسونگ در نمایشگاه IFA 2011 + عکس

گروه خبری GSM: از چند روز قبل شایعاتی درباره ..
۱۳۹۰/۶/۱۲
گروه خبری GSM: از چند روز قبل شایعاتی درباره گالاکسی نوت شنیده می شد و قرار بود به همراه Galaxy Tab 7‪.‬7 در IFA معرفی گردد. اما سامسونگ سرانجام از این تلفن به رونمایی کرد.

این موبایل ۵.۳ اینچی را یک قلم جمع و جور برای یادداشت نویسی، طراحی و... همراهی می کند. با توجه به اندازه، به نظر می رسد که سامسونگ قصد دارد با ابزاری میان موبایل و تبلت، لیست محصولات اش را کامل کند.

image


هر چند گمانه زنی ها در مورد نوت بیشتر حول و حوش دستگاهی با دو صفحه نمایش و یا با کیبورد اسلاید چرخ میزد ولی سامسونگ با معرفی دستگاهی ما بین تبلت و تلفن همراه ،سبک جدیدی را در بین گجتهای اندرویدی ابداع کرد.

برخی از مشخصات سخت افزاری این محصول عبارتند از:

-پردازنده ۱٫۴ گیگاهرتزی دو هسته ای

-یک گیگابایت رم

-۱۶/۳۲ گیگابایت حافظه داخلی

-دوربین ۸ مگاپیکسلی در عقب و دو مگاپیکسلی در جلو

-ضخامت تنها ۹٫۶۵ میلیمتر

-دارای دو  نسخه HSPA+ و LTE

-سیستم عامل اندروید ۲٫۳٫۵

با توجه به اینکه اندروید هانی کامب فقط ویژه تبلتها است پس به احتمال فراوان گالاکسی نوت را نمی‌توان یک تبلت نامید.

image


گفتنی است که به همراه این مینی تبلت نما ،یک قلم به نام S  Pen ارائه می‌شود که شامل برنامه مخصوص به خود مانند تقویم و لیست کارهای اداری و روزانه است و سامسونگ با قراردادن نسخه SDK  برای برنامه‌نویسان علاقمند به این پروژه دست آنان را بازگذارده است  تا بتوانند برنامه‌هایی منطبق بر این ویژگی روانه بازار کنند و در ضمن سامسونگ وعده داده است که بزودی سیل برنامه های مخصوص به گالاکسی نوت را روانه فروشگاه نرم‌افزاری خود خواهد کرد.

شرکت سامسونگ اعلام کرد که در کنفرانس رسمی سامسونگ در IFA 2011 ،در مورد قیمت و تاریخ عرضه این دستگاه اطلاع رسانی خواهد شد.
---------------------------------------------------

خانواده تبلت‌های اندرویدی سامسونگ هم شاهد ورود عضو جدیدی به جمع خود بود.

این تبلت همانطور که از نام آن پیداست دارای صفحه نمایش ۷٫۷ اینچی مزین به فناوری  Super AMOLED Plus است.

image


از نظر وزنی این تبلت دارای تنها ۳۳۵ گرم وزن و  تنها ۷٫۸۹ میلیمتر ضخامت است.

گالاکسی ۷٫۷ دارای پردازنده دو هسته‌ای ۱٫۴ گیگاهرتزی ،تا ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی ،دوربین ۳ مگاپیکسلی با فوکوس اتوماتیک و باطری با قابلیت ۱۰ ساعت پخش ویدیوی مداوم است که به اندروید ۳٫۲ هانی کامب مجهز شده است و طبق معمول دارای پوسته معروف تاچ ویز سامسونگ نیز است.
----------------------------------------
علاوه بر سامسونگ از یک تلفن هوشمند جدید به نام گالکسی وای‌فای ۳.۶ رونمایی کرد که دارای سیستم عامل اندروید ۲.۳ گینگربرد است.

 این تلفن هوشمند که گالکسی وای‌فای ۳.۶ (Galaxy WiFi ۳.۶) نام دارد، تنها از بلوتوث، یو.اس.بی و وای‌فای پشتیبانی می‌کند.

image


این تلفن هوشمند که در نمایشگاه محصولات الکترونیکی برلین (IFA ۲۰۱۱) رونمایی شده، دارای یک دوربین دو مگاپیکسلی با فلش ال.ای.دی است و از پخش فیلم‌های ویدئویی اچ.دی ۷۲۰ پیکسلی پشتیبانی می‌کند.

این تلفن دارای یک صفحه نمایش ۳.۶ اینچی HGVA است و از یک پردازنده یک گیگاهرتزی بهره می‌برد. وزن آن نیز ۱۰۷.۴ گرم و ابعاد آن ۱۱۵.۹ در ۶۲.۴ در ۹.۵ میلیمتر است.

قرار است این تلفن در اوایل ماه اکتبر با قیمت ۱۴۹ دلار برای نسخه هشت گیگابایتی و ۱۶۹ برای نسخه ۱۶ گیگابایتی عرضه شود.
-----------------------------
فارنت
ایسنا

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (9 نظر)

emma-zA

۱۳۹۰/۶/۲۲
می دونین همه چیز سامسونگ خوبه فقط یه چیز بد داره! اون هم این که پشت سرهم البته تقریبا گوشی یا تبلت می ده و ادم دلش می خواد همه ی اونا رو بخره اما شما می گید اچ تی سی و سونی اریکسون هم پشت سر هم گوشی میدن ولی گوشی های سامسونگ همه عالی هستند و ادم می مونه کدوم رو بخره برای همین بده ولی اچ تی سی یا سونی اریکسون همشون که ادمو جذب نمی کنند

areff9

۱۳۹۰/۶/۱۴
باور نکردنیه .........

armenia1990

۱۳۹۰/۶/۱۳
tabletesh ghashange khoshsam umad tarahish khubo motefavete omidvaram betune movafaghiatesh galaxy tabe p1000 ro tekrar kone va ghabeliate mokaleme ham dashte bashe ;)

miladjojoZ0

۱۳۹۰/۶/۱۳
واقعا سامسونگ داره خوب کار میکنه این روزاست که دیگه دست شرکتی بهش نرسه

babaksamsung

۱۳۹۰/۶/۱۳
عالیه. بهتر از این نمیشه. در آینده ای نه چندان دور سامسونگ پر فروش ترین برند میشه و شکی نیست که نوکیا و اپل و ... به ختطرات میپیوندند. اپل که یه ذره آبرویی هم که داشت با مسخره بازی های اخیرش از ذست داد.آخه یکی نیست به اپل بگه تو که خلاقیت نداری و یه آیفون زدی بعد 2-3-4 میکنی یکم از سامسونگ یاد بگیر. به نظر من سامسونگ متنوع ترین برند هست.الآن از گوشی 40 هزاری تا 1 میلیونی تو بازار ایران داره که هرکس متناسب با نیازش میتونه گوشی بخره. اپل چی؟؟!!! مشکل بزرگ اپل اینه که گوشی میزنه که فقط منو داره. بابا گوشی خوشگلیش به واپیپر و ویجت و اینا هست.