خانهاخبار
معرفی رسمی اولین گوشی های مبتنی بر سیستم عامل سیمبین Belle از سوی نوکیا + عکس

معرفی رسمی اولین گوشی های مبتنی بر سیستم عامل سیمبین Belle از سوی نوکیا + عکس

گروه خبری GSM: نوکیا دیروز ۳ گوشی هوشمند جدید خود ..
۱۳۹۰/۶/۳
گروه خبری GSM: به گزارش پایگاه اینترنتی “وایرد” نوکیا دیروز ۳ گوشی هوشمند جدید خود با سیستم عامل سیمبیان را رونمایی کرد.

بنابر گزارش فارنت، درحالی که همه فکر می‌کردند که دیگر نوکیا فاتحه سیمبیان را خوانده است، دیروز طی مراسمی سه مدل گوشی نوکیا ۶۰۰ ، ۷۰۰ و ۷۰۱ که مجهز به سیستم عامل  سیمبیانBelle جدیدترین نسخه بعد از سیمبیان Anna که به تازگی برای دانلود برای تعدادی از گوشی های فنوکیا  قرار داده شده است هستند رونمایی شدند.

image


نوکیا ۶۰۰ ارزانترین مدل از این بین است. بلندی صدای بلندگوهای این گوشی در نوع خود بی نظیر است. در واقع نوکیا۶۰۰ بلند صدا ترین گوشی نوکیا تا به امروز است. بلندی صدایی تا ۱۰۶ فون . همچنین ۶۰۰ دارای موجگیر اف.ام و همچنین ۶۰ ساعت طول عمر باطری می‌باشد.

نوکیا ۷۰۰ کوچکترین گوشی هوشمند نوکیا تا به امروز قلمداد می‌شود. همچنین طبق گفته ها نوکیا۷۰۱ نیز دارای درخشان‌ترین صفحه نمایش بین گوشی‌های هوشمند بازار است. صفحه نمایش ۳٫۵ اینچی کلیربلک AMOLED و دوربین ۸ مگاپیکسلی با قابلیت فیلمبرداری HD از دیگر خصوصیات این گوشی است. هر دو مدل ۷۰۰ و ۷۰۱ دارای پردازنده ۱ گیگاهرتزی می‌باشند.

image


اوایل سال جاری میلادی، نوکیا اعلام کرد که برای تمرکز بیشتر روی ویندوزفون ، دیگر گوشی با سیستم عامل سیمبیانعرضه نخواهد کرد. این خبر در عین ایجاد ناباوری برای مردم ، عرضه کنندگان نرم‌افزار برای سیمبیان را هم دلسرد کرد. در همین راستا نوکیا اعلام کرد که برای انتقال از سیستم عامل سیمبیانبه ویندوزفون‌، یک جدول زمانبندی ۱۲ ماهه طراحی کرده‌است. بنابراین باید تا آغاز سال ۲۰۱۲ برای عرضه نوکیای مجهز به ویندوزفون منتظر بمانیم. همچنین نوکیا اعلام کرده است که در این بازه زمانی حدود ۲۰ مدل گوشی با سیستم عامل سیمبیان عرضه خواهد کرد.

image


قیمت عرضه نوکیا ۶۰۰ ،۱۸۰ یورو ،نوکیا ۷۰۰، ۲۷۰ یورو و نوکیا ۷۰۱، ۲۹۰ یورو اعلام شده است.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

مهمان

۱۳۹۲/۹/۱
701 عالی

alishamloo

۱۳۹۰/۶/۹
عالیه پیش به سوی آینده با نوکیا . . .