خانهاخبار
اعلامیه سامسونگ برای معرفی جدیدترین و قوی ترین محصول این شرکت

اعلامیه سامسونگ برای معرفی جدیدترین و قوی ترین محصول این شرکت

گروه خبری GSM: گروه تولیدکننده تلفن‌های همراه سامسونگ قصد دارد در تاریخ ..
۱۳۹۰/۵/۲۵
image


گروه خبری GSM: گروه تولیدکننده تلفن‌های همراه سامسونگ قصد دارد در تاریخ 29 آگوست در شهر نیویورک  آمریکا کنفرانسی را با حضور رسانه‌های خبری برگزار کند تا طی آن یکی از بهترین گوشی‌های هوشمند این شرکت معرفی شود.

به گزارش آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات، در دعوتنامه مربوط به این کنفرانس اعلام  نشده که کدام یک از محصولات جدید معرفی  خواهد شد، اما سامسونگ توضیح  داده است که بهترین و قوی‌ترین گوشی هوشمند خود را در معرض دید عموم قرار خواهد داد.

برخی منابع  خبری پیش‌بینی کرده‌اند که این گوشی پیشرفته و پرقدرت Galaxy S II خوهد بود. در تصویر مربوط به این کنفرانس نیز نام II آورده شده است که بر این اساس احتمال می‌رود این گوشی Galaxy S II باشد.

منابع خبری پیش‌بینی کرده‌اند که این گوشی هوشمند پردازنده دوهسته‌ای 1.5 گیگاهرتزی، دوربین دیجیتالی 8 مگاپیکسلی، نمایشگر چند-لمسی 4.5  اینچی و ... را در خود جا داده است.

بر اساس گزارش‌های منتشر شده، سامسونگ  در فصل دوم سال جاری میلادی موفق شد به عنوان دومین تولیدکننده برتر گوشی‌های هوشمند در دنیا برگزیده شود.


اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (4 نظر)

majid-9

۱۳۹۰/۵/۳۰
bhwwhb عزیز مثل اینکه بدجوری طرفدار اپل هستی.بابا ما اسیایی هستیم.حالا که 1برند اسیایی داره عالی کار میکنه باید ازش تعریف وپشتیبانی کرد اینطور میشی غرب پرستا.........

babaksamsung

۱۳۹۰/۵/۲۶
البته من بعید میدونم گوشی مورد نظر سامسونگ galaxy s II باشه چون این گوشی رو دیگه همه میشناسن و نیازی به معرفی نداره ولی احتمال زیاد از سری گلکسی باشه

radin-farina

۱۳۹۰/۵/۲۵
تب نمایشگر 4.5 اینچی همه شرکتها رو برداشته.از این به بعد باید به جای کلمه کاربر موبایل ،کلمه باربر موبایل رو به کار برد.آخه تو 4.3 اینچ با یه دست نمیشه کار کرد تو 4.5 باید چیکار کرد.وزنشم که باید یه 200 گرمی باشه.

ars59812

۱۳۹۰/۵/۲۵
سامسونگ با این گوشیش ترکونده