خانهاخبار
تلفن هوشمند جدید شرکت HTC با پردازنده 1.5 گیگاهرتزی دو هسته ای + عکس

تلفن هوشمند جدید شرکت HTC با پردازنده 1.5 گیگاهرتزی دو هسته ای + عکس

گروه خبری GSM: در حالی که پیش از این اخباری مبنی بر تولید محصول قدرتمند و پیشرفته‌ای با نام ..
۱۳۹۰/۵/۲۳
گروه خبری GSM: در حالی که پیش از این اخباری مبنی بر تولید  محصول قدرتمند و پیشرفته‌ای با نام HTC Ruby به عنوان رایانه لوحی منتشر شده بود، منابع آگاه هم‌اکنون اعلام کرده‌اند که این دستگاه الکترونیکی همراه گوشی هوشمند است.

image


به گزارش آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات، این محصول  در اصل از ادغام دو گوشی هوشمند شرکت HTC با نام‌های myTouch 4G Slide و Sensation 4G طراحی شده و شرکت سازنده برای آن پردازنده پرقدرت دوهسته‌ای با توان 5/1 گیگاهرتز از نوع Snapdragon را در نظر گرفته است.

این گوشی هوشمند نمایشگر لمسی 4.3 اینچی با کیفیت  qHD دارد و برای آن یک گیگابایت رم در نظر گرفته شده است. این گوشی مبتنی بر سیستم‌عامل متن‌باز اندروید ساخته شده و از دیگر امکانات به کار رفته در آن می‌توان به دوربین دیجیتالی 8 مگاپیکسلی در قسمت پشت و دوربین دیجیتالی 2 مگاپیکسلی در قسمت جلو برای برقراری تماس‌های تصویری اشاره کرد.

image


نسخه سیستم‌عامل اندروید روی این گوشی هوشمند 2.3 موسوم به Gingerbread و رابط کاربری آن Sense UI 3.5 است. با توجه به اینکه HTC هر یک از گوشی‌های هوشمند خود را به صورت واحد و با طراحی متفاوت تولید می‌کند، این محصول نیز از نظر ظاهری با دیگر گوشی‌های هوشمند تولید شده در این شرکت متفاوت است.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

insert

۱۳۹۰/۵/۲۴
jalebe.ama shayad entezarate shoma ro az ye smart phone kamel mesle iphone4 ya n9 ya sII baravarde nakone!!!!