خانهاخبار
آماری جالب درباره مقایسه میزان محبوبیت IOS و اندروید در میان طرفدارانشان

آماری جالب درباره مقایسه میزان محبوبیت IOS و اندروید در میان طرفدارانشان

گروه خبری GSM: طبق آخرین تحقیقات به عمل آمده کاربران اندروید ..
۱۳۹۰/۵/۱۵
گروه خبری GSM: به گزارش پایگاه اینترنتی “بیزینس اینسایدر” طبق آخرین تحقیقات به عمل آمده کاربران اندروید،  آیفون را بهتر از اندروید می‌دانند .

بنابر گزارش فارنت، طبق مطالعات انجام شده توسط محققان کمپانی “پایپر جفری” که بر روی ۲۱۶ کاربر گوشی های هوشمند در “مینیاپولیس” به عمل آمده است  ۹۴ درصد کاربران آیفون تصمیم به خرید آیفون دیگری دارند.

این در حالی است که تنها ۴۷ درصد از کاربران اندروید تصمیم به خرید گوشی اندرویدی دیگری دارند و نکته جالب این تحقیقات این است که ۴۲ درصد از کاربران اندروید تصمیم به خرید یک آیفون دارند .

البته کاربران “بلک بری” وضعیت بدتری دارند و تنها ۲۶ درصد از آنها تصمیم به ادامه دادن با بلک بری دارند و ۶۷ درصد از این کاربران هم تصمیم به خرید آیفون دارند .

image


طبق این تحقیقات تنها ۲۹ درصد کاربران آیفون دارند  در حالی که ۶۴ درصد از کل آنها آیفون را بر بقیه تلفن های همراه ترجیح می‌دهند و قصد خرید آیفون دارند .

image


با توجه به این آمار ، و با نظر به این مسئله که آیفون ۵ نیز در راه است  به نظر می آید که آیفون به زودی دوباره بازار گوشی‌های هوشمند را فتح خواهد کرد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (11 نظر)

hosal7

۱۳۹۰/۶/۶
اونایی که با iphone کار کردن می دونن چقدر ios بهتر از آندروید اونایی هم که میگن آندروید بهتره به این دلیل میگن : چون نمی تونن اونو داشته ساشن به دلیل قیمت بالا یا با اون کار نکردن. من میگم که ios صددرصد بهتر از آندروید و اونایی که میگن بهتره دارن خودشونو گول میزنن به نظر من ios با آندروید مقایسه نمیشه

neshat

۱۳۹۰/۵/۱۷
من تمام دوستانی رو که کمی در مورد اپل بد گفتن یا مخالف اون نظر دادن درک میکنم چون قیمت اپل توی کشور ما یه جوریه که هرکسی نمی تونه اونو خریداری کنه اما دوستان یکم عادلانه فکر کنین و نظر بدین الان خود من تفاوت های گوشی apple4 و HTC desire s رو از نزدیک دیدم و باهاشون کار کردم اپل یه ریزه کاریهایی داره که واقعا اونو از گوشی های دیگه متمایز میکنه همین دوربین htc و اپل4 که هر دوشون 5 مگاپیکسلن ولی اپل 10 برابر htc کیفیت داره .. الکی نیست که یه گوشی قیمت بالا داره

lawan700

۱۳۹۰/۵/۱۶
iphone aslan be dard nemikhore

elmiaa

۱۳۹۰/۵/۱۶
ایفون تنها شانسی که داره اینه که اولین گوشیه هوشمند بوده برای همین همه ی گوشی ها با اون مقایسه میشه!!!

shandk.theblm

۱۳۹۰/۵/۱۶
Chera nemikhain ghabool konin.be chand dalil nazar sanji shomaha bedoon fekr boode,1.gheimat iphone too tamam namayandegi haie mojaze apple yekie faghat vahed pooli keshvara ba ham fargh dare.2.iphone too tamam keshvar ha service hash kar mikone (itunes.appstore) albate bejoz iran ke oonam baye vpn amrica hale.3.shoma aslan ba iphone kar kardi ke migi iphone kar kardi ke migi system amelesh eftezahe ?