خانهاخبار
اخبار و تصاویری غیررسمی از آی‌فون 5 + عکس

اخبار و تصاویری غیررسمی از آی‌فون 5 + عکس

گروه خبری GSM: تصاویر تازه‌ای از نمونه آزمایشی مدل جدید آی‌فون ..
۱۳۹۰/۵/۹
گروه خبری GSM: تصاویر تازه‌ای از نمونه آزمایشی مدل جدید آی‌فون منتشر شده است که نشان می‌دهند تلفن همراه جدید اپل روشن‌تر، سریع‌تر و ارزان‌تر خواهد بود. گفته می‌شود این آی فون جدید که می‌تواند مدل غیرتخصصی پیش- عرضه نسل پنجم تلفن‌های همراه اپل باشد iPhone 4S نامیده شده است.

image


این سه تصویر را وب‌سایت ویتنامی Tinhte منتشر کرده است. این عکس‌ها نشان می‌دهند که ظاهر این دستگاه شبیه به «آی- فن 4» است اما رنگ آن روشنتر، عملکرد آن سریع‌تر و قیمت آن ارزان‌تر است. این سایت در گذشته نیز نشان داده بود که به منابع مرتبط با اپل که به نشت اطلاعات محرمانه شرکت استیو جابز می‌پردازند، دسترسی دارد؛ به طوری‌که در سال 2010 این سایت تصاویری از یک نمونه آزمایشی «آی- پاد لمسی» مجهز به دوربین را منتشر کرده بود و چند ماه بعد اپل دو دوربین را به «آی- پاد لمسی» اضافه کرد. این تصاویر جدید «آی- فن 4 اس» نشان می‌دهند که پانل‌های شیشه‌ای پشتی که در «آی- فن 4» به کار رفته‌اند در این مدل جدید با دو ورقه پلاستیکی جایگزین شده‌اند و بنابراین قیمت iPhone 4S باید از «آی- فن 4» ارزان‌تر باشد. براساس گزارش اپل اینسایدر، «آی- فن 4» تفاوت اندکی با «آی- فن3 GS» دارد. این مدل قدیمی در آمریکا هنوز با امضای یک قرارداد دوساله از سوی اپراتوار AT&T به قیمت تنها 50 دلار به فروش می‌رسد. به نظر می‌رسد که iPhone 4S پیش از ورود «آی فن 5» عرضه شود.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

shahab-viuta

۱۳۹۰/۵/۹
با سلام به دوستان جی اس امی برخلاف این عکسی که اینجا هست من در چند سایت دیگر دیدم دکمه ی منو اون پایین حذف شده می خواستم بدونم کدوم واقعی تر هست ممنون