خانهاخبار
تلویزیون هوشمند سامسونگ هم به بازار عرضه شد

تلویزیون هوشمند سامسونگ هم به بازار عرضه شد

گروه خبری GSM: شرکت سامسونگ با برگزاری یک سمینار خبری ...
۱۳۹۰/۴/۱۶

گروه خبری GSM: شرکت سامسونگ با برگزاری یک سمینار خبری،  تلویزیون‌های جدید  (SMART TV 3D) تولید شده توسط این شرکت را معرفی کرد. به گزارش خبرنگار جی اس ام، هیون جونگ پارك مدیر دفتر سامسونگ در ایران ضمن بیان قابلیت‌های موجود در تلویزیون‌های هوشمند این شركت گفت: این تلوزیون ها با امکان دسترسی به نرم افزار، سرگرمی و برنامه های مختلف، می توانند به عنوان یک کامپیوتر مورد استفاده قرار بگیرند.

image

نوید قنادان، ‌مدیر بازاریابی سام الكترونیك نیز در ادامه این جلسه با اشاره به برنامه این شرکت برای تولید حدود یک میلیون دستگاه تلویزیون هوشمند در ایران طی سال جاری، اظهار داشت که از این تعداد بیشترین سهم به تلویزیون‌های LED هوشمند با قابلیت سه بعدی اختصاص خواهد یافت. وی با اشاره به اینکه تلویزیون های هوشمند سامسونگ در ایران تولید خواهند شد و تنها در مناطق آزاد به صورت CBU وارد کشور می شود، خاطرنشان کرد: خط تولید این محصول در کشور راه اندازی و تولید آن شروع شده است.

image


تلویزیون های هوشمند سامسونگ با صفحه نمایش 32 تا 65 اینچ عرضه می شوند. کم مصرف بودن آنها از لحاظ انرژی قابل توجه است، به طوری که بیشترین مصرف انرژی در بزرگترین سایز این تلویزیون‌های هوشمند کمتر از یک لامپ 60 وات می باشد.


اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)