خانهاخبار
نخستین تصاویر از گوشی N5 نوکیا + عکس

نخستین تصاویر از گوشی N5 نوکیا + عکس

گروه خبری GSM: پس از انتشار شایعات فراوان از سوی رسانه‌های خبری ...
۱۳۹۰/۴/۱۲
گروه خبری GSM: پس از انتشار شایعات فراوان از سوی رسانه‌های  خبری مختلف، سرانجام نخستین تصاویر از گوشی هوشمند جدید نوکیا موسوم  به N5 منتشر شد.

image


به گزارش گروه اخبار خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات،  این گوشی هوشمند که مبتنی بر نسخه جدید سیستم‌عامل موبایلی  نوکیا با نام Symbian Anna ساخته شده است، از نظر ظاهری شباهت زیادی به گوشی هوشمند N9 این شرکت دارد.

image


گوشی هوشمند N5 نوکیا در رنگ‌های مشکی و سفید ساخته شده است. این گوشی در قسمت فوقانی خود نمایشگر لمسی بزرگی را شامل می‌شود که به گفته کارشناسان به اندازه 2/3 اینچ ساخته شده است که در زیر آن کلیدهای سخت‌افزاری برقراری و خاتمه تماس قرار دارند.

در سمت  راست بدنه گوشی کلیدهای مخصوص به کم و زیاد کردن صدا تعبیه شده  که در کنار آن شاتر مخصوص دوربین نیز  قرار گرفته است. در پشت گوشی دوربین دیجیتالی 5 مگاپیکسلی مشاهده می‌شود که در کنار آن فلش LED و اسپیکرها قرار گرفته‌اند.

image


منابع آگاه اعلام کرده‌اند که گوشی هوشمند N5 نوکیا در حالی وارد بازار می‌شود که پس از آن گوشی‌های N6 و N7 این شرکت نیز عرضه خواهند شد که البته این محصولات نمایشگر بزرگتر و دوربین باکیفیت‌تری خواهند داشت. قرار است که این گوشی‌های جدید جایگزین‌های گوشی‌های هوشمند معمولی نوکیا مبتنی بر سیستم‌عامل سیمبین شوند. گوشی‌های کنونی نوکیا به طور غالب مبتنی بر سیستم‌عامل Symbian S60 5th Edition هستند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)