خانهاخبار
واقعیت یا شایعه؟ انتشار تصاویر نخستین گوشی هوشمند نوکیا با سیستم عامل اندروید + عکس

واقعیت یا شایعه؟ انتشار تصاویر نخستین گوشی هوشمند نوکیا با سیستم عامل اندروید + عکس

گروه خبری GSM: شرکت نوکیا این روزها بخش اعظم فعالیت‌های خود را ...
۱۳۹۰/۴/۵
گروه خبری GSM: شرکت نوکیا  این روزها بخش اعظم فعالیت‌های خود را روی سیستم‌عامل ویندوز فون 7 مایکروسافت متمرکز کرده است تا به کمک  آن بتواند محبوبیت از دست رفته خود  نزد کاربران را باز گرداند. اما  در این میان گزارش‌هایی حاوی تصاویری  از نمونه اولیه گوشی هوشمند جدید نوکیا مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید  منتشر شده است.

image


به گزارش گروه اخبار خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات، شرکت نوکیا  هم‌اکنون مدل اولیه از گوشی هوشمند جدیدی را تولید کرده که روی آن سیستم‌عامل اندروید نصب شده است. ظاهر این گوشی هوشمند که هنوز نام مشخصی برای آن اعلام نشده شبیه به N9 نوکیا مبتنی بر سیستم‌عامل MeeGo است. روی این گوشی نسخه 2.3 سیستم‌عامل اندروید موسوم به Gingerbread نصب شده است و کارشناسان کیفیت نمایشگر آن را بهتر از WVGA می‌دانند.

image


این مطلب از سوی منبعی منتشر شده است که در ماه مه برای نخستین بار خبر مربوط به استفاده از سیستم‌عامل ویندوزفون 7 مایکروسافت در گوشی‌های نوکیا را منتشر کرد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (15 نظر)

soheilto

۱۳۹۰/۴/۷
دوست عزیز c9 نیست c0.واین به این معنی که هنوز مدلی براش انتخاب نکردن.

Wild-boy

۱۳۹۰/۴/۶
hame az dam iq ey baba hala khobe balaye goshi mibinid ke zade c9 dg n9 chiye ke migin ?

majidmnr

۱۳۹۰/۴/۶
به قول دوست خوبمون اگه حقیقت داشته باشه عالیه اندروید برای اندرویدیها و سیمبین برای سیمبینیها ولي فكر نكنم اينجوري باشه چون نوكيا قراره با مايكروسافت كار كنه و مايكروسافت سيستم عامل اندرويد نميده بيرون.

soheilto

۱۳۹۰/۴/۶
این همان N9 که روش سیستم عامل آندروید نصب کردن.سیستم عامل meego از قابلیت های زیادی برخوردار. من یه فیلم از n900 دیدم که روش windows 7 کامپیوتر رو نصب کردن حالا این که آندروید.

Mahmoodd021

۱۳۹۰/۴/۵
نوکیا اگر با ویندوزفون ادامه بده فروش بالاتر از آندروید داره