خانهاخبار
معرفی رسمی گوشی N9 از سوی شرکت نوکیا + مشخصات کامل و عکس

معرفی رسمی گوشی N9 از سوی شرکت نوکیا + مشخصات کامل و عکس

گروه خبری GSM: سنگاپور- امروز نوکیا، N9 را معرفی کرد ..
۱۳۹۰/۳/۳۱
 

گروه خبری GSM: سنگاپور- امروز نوکیا، N9 را معرفی کرد. نوکیا N9 برای کسانی ساخته شده که ترکیب بسیار زیبای طراحی و جدیدترین فناوری‌های تلفن‌های هوشمند در این گوشی را تحسین می‌کنند.

با یک لمس کششی به خانه برسید
image


به گزارش از روابط عمومی نوکیا،  نوکیا N9 طراحی جدید و مبتکرانه‌ای دارد که در آن کلید خانه (HOME) با یک حرکت ساده جایگزین شده است: یک لمس کششی (نوعی حرکت لمسی که با کشیدن همراه است). وقتی شما در حال استفاده از برنامه‌ای هستید، با یک حرکت کششی از لبه صفحه‌نمایش به خانه می‌رسید.

3 صفحه اصلی رابط کاربری برای دسترسی سریع به امکاناتی که یک کاربر با آنها بیشتر سروکار دارد وجود دارد: استفاده از برنامه‌ها، به روز بودن با اعلام‌ها و شبکه‌های اجتماعی و جابجایی بین فعالیت‌ها.

طراحی صنعتی نوکیا N9 مثالی است از نهایت مهارت در صنعت و ساخت محصول. بدنه با دقت تمام، تنها از یک قطعه پلی‌کربنات ساخته شده و به شیشه زیبای منحنی به صورت یکپارچه متصل است. صفحه نمایش این گوشی به شکلی است که رابط کاربری درست روی سطح محصول شناور است.

image


نوکیا N9 از جدیدترین فناوری دوربین، مسیریابی و صدا برای ایجاد تجربه‌ای کاملا عالی برخوردار است.

مارکو آتیساری، مدیر ارشد طراحی نوکیا گفت: «ما با نوکیا N9 بهترین طراحی را برای استفاده از یک تلفن ایجاد کردیم. به همین منظور سخت‌افزار و نرم‌افزار را با هم طراحی کردیم. کلید خانه را با ایجاد یک حرکت ساده دوباره اختراع کردیم: یک حرکت کششی از لبه صفحه‌نمایش. این تجریه گام جدیدی از درک فناوری طبیعی و این تنها آغاز است. جزئیاتی که از N9 یک محصول متفاوت می‌سازد، طراحی صنعتی، تجربه کاربری تمام‌صفحه و چارچوب برنامه‌نویسی عالی Qt هستند که در محصولات آینده نوکیا به کار گرفته خواهند شد.»

طراحی تما‌م‌صفحه مبتکرانه

از آنجا که هیچ احتیاجی به وجود کلید خانه نیست، نوکیا N9 تمام‌صفحه، فضای بیشتری را برای درخشیدن برنامه‌ها ایجاد می‌کند. صفحه‌نمایش 3.9 اینچ AMOLED از شیشه منحنی ضدخش ساخته شده است. بدنه پلی‌کربنات بهترین عملکرد آنتن‌دهی را موجب می‌شود. به این معنی که با این گوشی، بهترین دریافت سیگنال، بهترین کیفیت صدا و کمترین تماس‌های ناموفق را خواهید داشت.

دوربین، نقشه‌ها و امکانات چندرسانه‌ای

حسگر 8 مگاپیکسل کارل‌زایس با فوکوس اتوماتیک، لنز واید، کیفیت ضبط ویدئویی HD با دریچه دیافراگم بزرگ سطح کارایی بالای دوربین در شرایط کم‌نور، از نوکیا N9 یکی از بهترین موبایل‌های دوربین‌‎داری می‌سازد که تا کنون تولید شده‌اند.

نقشه نوکیا N9 از امکانات مسیریابی رایگان برای رانندگان و عابران پیاده همراه با راهنمایی‌های صوتی برخوردار است. با وجود نرم‌افزار اختصاصی Drive شما می‌توانید سوار ماشینتان شوید و بی‌درنگ، مسیریابی به مقصد مورد نظر را آغاز کنید.

شما می‌توانید تصاویر ویدئویی را با فرمت عریض 16:9 تماشا کنید و از آنجا که نوکیا N9 اولین گوشی هوشمند با فناوری رمزگشایی دالبی دیجیتال پلاس و همینطور فناوریِ پس از پردازشِ هدفون‌های دالبی است، تجربه صدای ساراند را با هر هدفونی فراهم می‌کند.

لمسی بهتر

نوکیا N9 به جدیدترین فناوری بی‌سیم یعنی NFC مجهز است؛ شما می‌توانید با کمک آن تصاویر و ویدئوهای خود را با دیگر گوشی‌ها یا دستگاه‌ها از طریق لمس آنها با هم به اشتراک گذارید. فقط یک بار لازم است این گوشی را با لوازم جانبی بلوتوث‌دار مانند بلندگوی موسیقی بی‌سیم Nokia Play 360° که به NFC نیز مجهز است متصل کنید؛ پس از آن می‌توانید موزیک ساراند را تنها با یک ضربه کوچک تجربه کنید.

رنگ‌ها و حافظه

نوکیا N9 در سه رنگ مشکی، سرخابی و آبی در دسترس خواهد بود. علاوه بر این، امکان استفاده از ظرفیت حافظه بالا برای جا دادن محتوای بسیار امکان‌پذیر است: این حافظه‌ها 16 گیگابایت و 64 گیگابایت هستند. این گوشی اواخر امسال وارد بازار می‌شود.


برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (17 نظر)

bhwwhb

۱۳۹۰/۵/۵
شمادوست عزیز اگر در مورد مطلبی اطلاع یا سواد کافی نداری محبور نیستی با این کامنتت سایت رو به گند بکشی شما که مدعی هستی پردازنده این گوشی ضعیفه مگه بقیه اسمارت فونها پردازنده شون چه قدره که به پردازنده این گوشی میگی ضعیف؟!!desires , desire hd , galaxy s , arc , neo..... مگه غیر اینه که همه اینا یک گیگاهرتزی هستند؟!واقعا اینقدر عقل کلی که فکر کردی فناوریهای دوربین و مرورگر و کیفیت و زیبایی ساخت این اسمارت فون رو با اون گلاکسی بدون فلش با اون طراحی مسخره یکی کنی؟ البته زور که نیست من که نمیخوام نظرمو تحمیل کنم اما شاید تو با اون کیفیت و خدمات سامسونگ حال میکنی عمرا نمیتونه با نوکیا رقابت کنه چون همش قاب عوض میکنه!!!!

onlysamsung

۱۳۹۰/۴/۲
با سلام از مشخصاتش معلومه چیز خوبیه باید ببینیم میگو میتونه با ios ویا آندروید رقابت کنه یا نه به نظرم نوکیا باید به آندروید هم فکر کنه واگر نه طولی نمیکشه که تشطک سازی قارپوزآباد هم به نوکیا ییشنهاد خرید میده.

mohsen.m1551

۱۳۹۰/۴/۱
خیلی خوشگله.قیمتش چنده؟

farbod.1373

۱۳۹۰/۴/۱
میگو میگو میگو میگو meego meego meego بابا سیستم عاملش میگو هی نگین سیمبیان از مسئولان می هوام بزرگ بزنن میگوووووووووووووووو

Parsumash1

۱۳۹۰/۴/۱
nokia hanuz tavane reqabat ba galaxy va htc ro peyda nakarde . nokia age be fekre pishrafte bayad symbian ro bezare kenar