خانهاخبار
اولین تبلت 7 اینچی مجهز به اندروید 3.2 پ پردازنده دو هسته ای + عکس و سایر مشخصات

اولین تبلت 7 اینچی مجهز به اندروید 3.2 پ پردازنده دو هسته ای + عکس و سایر مشخصات

گروه خبری GSM: شرکت هیووِی (Huawei) ، امروز یک تبلت اندرویدی ...
۱۳۹۰/۳/۳۱
گروه خبری GSM: شرکت هیووِی (Huawei) ، امروز یک تبلت اندرویدی جذاب را معرفی کرد. مدیا پد، نام این تبلت هفت اینچی است و در کلاس خود اولین تبلتی است که به اندروید 3.2 مجهز شده. مدیا پد، همچنین یکی از پر قابلیت ترین تبلت های هفت اینچی است که می توانید خریداری کنید. اولین سوالی که در ذهنمان پیش می آید، مربوط به سیستم عامل است. اندروید 3.1 را می شناختیم، اما تا حالا نسخه ای به نام 3.2 ندیده بودیم.
image

 
image

به گزارش نارنجی، شرکت سازنده در مورد هانی کام 3.2 گفته: این نسخه اساسا همان ویرایش 3.1 است و تفاوت آن در این جاست که به جای 10 اینچ، برای تبلت های 7 اینچی بهینه سازی شده است. ضخامت این تبلت برابر با 10.5 میلیمتر می باشد و در مورد صفحه نمایش، ما به ویژگی های جالبی بر می خوریم:
 
این صفحه نمایش خازنی و از نوع IPS است. پس عمق رنگ های آن در زاویه های مختلف از بین نمی رود. اما جذاب ترین ویژگی تراکم پیکسل این صفحه نمایش است که برابر با 217 پیکسل در اینچ می باشد. پس این تبلت برای کتاب خوانی کاملا ایده آل خواهد بود. طبق معمول GPS هم در این تبلت تعبیه شده است.
 
وقتی هم که به دوربین برسیم، مدیا پد با دوربین پشتی 5 مگاپیکسلی و دوربین جلویی 1.3 مگاپیکسل از ما پذیرایی می کند. قابلیت ضبط ویدئو با کیفیت اچ.دی، پخش ویدئویی تمام اچ.دی و خروجی HDMI، از دیگر ویژگی های جذاب این تبلت به شمار می روند. از آنجا که مدیا پد اندرویدی است؛ می توانید منتظر فلش پلیر 10.3 روی آن باشید.
 

قلب تپنده ی این تبلت هم یک پردازشگر دو هسته ای 1.2 گیگاهرتزی از کوالکام است. با تمام این امکانات، عمر باتری این تبلت حدودا 6 ساعت است که یکی از مشکلات آن به شمار می رود. از سوی دیگر مدیا پد، با 10.5 میلیمتر ضخامت ممکن است دربرابر آیپد دو و گلکسی تب های جدید، حرفی برای گفتن نداشته باشد. اگرچه از رقیب همپایه خود یعنی گلکسی تب 7 اینچی، باریک تر است. ضمنا وزن 390 گرمی مدیاتب، چیزی است که واقعا جای تقدیر دارد.


اگر شما هم از افرادی هستید که مدتی است به دنبال یک تبلت هفت اینچی خوب می گردند، مدیا تب یکی از بهترین انتخاب ها و حتی شاید بهترین انتخاب موجود برای شما می باشد. باید گفت که این تبلت نسبت به رقیب سامسونگی خود برتری های مشهودی دارد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)