خانهاخبار
آخرین اطلاعات درباره آیفون 5 و طراحی ظاهری آن

آخرین اطلاعات درباره آیفون 5 و طراحی ظاهری آن

گروه خبری GSM: این روزها شایعات فراوان در مورد ...
۱۳۹۰/۲/۷
گروه خبری GSM: این روزها  شایعات فراوان در مورد مدل آتی گوشی هوشمند اپل موسوم به iPhone 5 به گوش می‌رسد. اما پایگاه خبری Engadget به نقل از منابع آگاه خود گزارشی منتشر کرده که در آن جزئیات مربوط به شکل ظاهری و امکانات داخلی آن موثق‌تر از دیگر مراکز خبری آورده شده است.

به گزارش ایستنا، "جاشوا توپولسکای"(Joshua Topolsky) از نویسندگان پایگاه خبری Engadget به نقل از منابع آگاه در گزارش خود توضیح داده است که گوشی هوشمند iPhone 5 از نظر ظاهری شباهت زیادی به دستگاه چندرسانه‌ای قابل‌حمل iPod Touch دارد و برخلاف آنچه که در سایت‌ها خبری آورده می‌شود، چندان شبیه به iPad 2 نیست.

image


شکل ظاهری کلید Home در این گوشی تغییرکرده و فضای اطراف آن کمی فرورفته شده است تا کاربر آسان‌تر از قبل بتواند با حرکات انگشتان خود کنترل سیستم داخلی گوشی را در دست بگیرد. در این گزارش تایید شده است که iPhone 5 نسبت به مدل قبلی خود نمایشگر بزرگ‌تری دارد. طبق گفته‌های منابع آگاه، قرار است در این گوشی از نمایشگر لمسی 7/3 اینچی استفاده شود که این نمایشگر تا کنار بدنه گوشی آمده است و کاربر هیچ فضای اضاغی را اطراف آن نمی‌بیند.

روی مدل  آتی گوشی هوشمند اپل پردازنده پرسرعت A5 نصب شده است و کاربران به کمک دوربین دیجیتالی 8 مگاپیکسلی آن   می‌توانند تصاویر باکیفیتی را تهیه کنند. این گوشی هوشمند قرار است طی کنفرانس WWDC در ماه ژوئیه سال جاری معرفی شود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)