خانهاخبار
شروع طوفانی سونی با معرفی دو تبلت منحصر به فرد + مشخصات فنی و عکس

شروع طوفانی سونی با معرفی دو تبلت منحصر به فرد + مشخصات فنی و عکس

گروه خبری GSM: شرکت سونی روز سه‌شنبه...
۱۳۹۰/۲/۷
گروه خبری GSM: به گزارش Mashable شرکت سونی روز سه‌شنبه با رونمایی از دو تبلت اندرویدی خود بالاخره پا به بازار عرضه‌کنندگان تبلت گذاشت تا شاید بتواند رقیبی سرسخت در این بازار باشد.

به گزارش فارنت، این دو تبلت با نام‌های S1 و S2 هر دو به سیستم عامل اندروید ۳٫۰ گوگل مجهز خواهند بود. تبلت S1 به صفحه نمایشگر ۹٫۴ اینچی و تبلت S2 با توجه به طراحی خود به دو صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی مجهز است که می‌توانند به صورت همزمان و یا جداگانه مورد استفاده قرار بگیرند.

image


طراحی تبلت S2 به صورت تاشو و به گونه‌ای است که آن را بسیار جمع و جور و حمل و نقل آن را بسیار آسان‌تر کرده است. هر دو تبلت به فناوری ارتباطی وای‌فای و ارتباط مخابراتی ۳G/4G مجهز خواهند بود و خبر خوب برای گیمرها اینکه هر دو تبلت کاملا برای بازی‌های کنسول پلی‌استیشن سازگار شده‌اند و پلتفرم جدید اندروید سونی در این دو تبلت اجازه دانلود و بازی بازی‌های کنسول پلی‌استیشن را به کاربران خواهد داد.

image


همان‌طور که انتظار می‌رفت سونی با این اقدام در واقع در فکر جذب علاقمندان به دنیای سرگرمی و بازی به این بازار بوده است. سونی همچنین اعلام کرده است که تبلت S1 به صورت انحصاری از فناوری اینفرارد برای کنترل دیگر دستگاه‌های صوتی و تصویری مانند روشن کردن تلویزیون، عوض‌کردن کانال و کم و زیاد کردن صدای دستگاه استفاده کرد.

این تبلت‌ها همچنین از عضویت سونی در گروه  DLNA بهره برده و می تواند از محتوا و امکانات سایر دستگاه‌های دیگر شرکت‌های عضو این قرارداد استفاده کرده و بهره ببرد.

سونی اعلام داشته است که این تبلت‌ها در پائیز امسال روانه بازار خواهد شد و البته هیچ صحبتی از میزان قیمت آن اعلام نداشته است و البته می‌توان انتظار داشت با توجه به رقابت موجود در بازار شاهد قیمتی رقابتی از سوی این شرکت باشیم. با توجخ به تصاویری که از این تبلت منتشر شده آیا به نظر شما سونی می تواند رقیب جدی برای رقیبان گردن‌کلفتی مانند اپل، موتورولا، سامسونگ و.. در بازار باشد؟ آیا خود شما به سونی در این بازار اعتماد خواهید کرد!؟

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

bhwwhb

۱۳۹۰/۲/۷
شاید با تبلت سانسونگ بتونه رقابت کنه ولی با ایپد اپل هرگز نمیتونه رقابت کنه قبل از این هم تبلتهایی تقریبا این چنینی ساخته شده بود ولی به دلیل ناتوانی در رقابت با اپل به فراموشی سرده شدند شاید قابایت همیشه گی سونی یعنی کنسول بازی ضامن موفقیتش تو بازار بشه

samirad

۱۳۹۰/۲/۷
مگه گوشياش چه ايرادي دارند كه شما اينطوري حرف مي زني خيلي هم از گوشي هاي ديگه نسبتا بهترن من الان حدود يه چند سالي هست كه يكي گوشي سوني دارم و مي خوام عوضش كنم و يه گوشي سوني جديدتر بگيرم تعصبي نباشيد دوست عزيز

aidingem

۱۳۹۰/۲/۷
سونی همیشه حرف اول را میزند ولی خدا کند مثل گوشی موبایلهایش نباشد . ایدین تهران