خانهاخبار
نوکیا در پی تولید گوشی های عجیب و غیر معمول + عکس

نوکیا در پی تولید گوشی های عجیب و غیر معمول + عکس

گروه خبری GSM: این روزها بازار جهانی گوشی‌های هوشمند ...
۱۳۹۰/۱/۲۲
گروه خبری GSM: این روزها  بازار جهانی گوشی‌های هوشمند بسیار  داغ شده است و کاربران با انگیزه فراوان سراغ این دسته از گوشی‌ها  که معمولا طراحی یکسان دارند، می‌روند. اما شرکت نوکیا در چنین بازار یکنواختی همچنان سعی در طراحی مدل‌های مفهومی گوشی‌های متفاوت با ظاهر و قابلیت‌های گوناگون دارد.

به گزارش ایستنا، در حال  حاضر انواع گوشی‌های مستطیلی شکل  همراه با صفحه‌کلید سخت‌افزاری یا بدون آن وارد بازار شده‌اند؛ اما  نوکیا معتقد است که عرضه گوشی با ظاهر متفاوت و غیرطبیعی از جمله اتفاقاتی خواهد بود که می‌تواند نظر کاربران  را به خود جلب کند.

شرکت نوکیا  هم‌اکنون تصاویر مربوط به مدل مفهومی گوشی‌های عجیب خود را منتشر کرده است که شکل و شمایل آن‌ها  تاکنون بین تلفن‌های همراه دیده نشده است و به گفته شرکت سازنده برای در اختیار گرفتن آن‌ها نیاز به گذر  زمان زیادی نیست.

یکی از این  گوشی‌ها با هدف سازگاری با محیط زیست ساخته شده است و مدل  دیگر به گونه‌ای طراحی شده که کاربر می‌تواند به هرشکل که خواست  آن را تا کند و در جیب خود بگذارد. مدل مفهومی گوشی دیگر نوکیا از انرژی‌ جنبشی نیروی مورد نیاز خود را تایمن  می‌کند و در کل قرار است که همه  این گوشی‌های عجیب و غیرمعمول در آینده نزدیک به دست کاربران  برسند.

تصاویر مربوط  به این گوشی‌های عجیب و جدید نوکیا  در زیر آورده شده است:

image

image

image

image

image


















برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

maziyar74

۱۳۹۰/۱/۲۴
همشون fake بودن و هستن و خواهند بود....

bhwwhb

۱۳۹۰/۱/۲۲
دومی خیلی قشنگه