خانهاخبار
حل دائمی مشکل استفاده از «اندروید مارکت» برای کاربران ایرانی!

حل دائمی مشکل استفاده از «اندروید مارکت» برای کاربران ایرانی!

گروه خبری GSM: صرف‌نظر از استفاده از راه‌حل تغییر آی.‌پی برای استفاده از اندروید مارکت...
۱۳۹۰/۱/۱۶
گروه خبری GSM: اگر یادتان باشد درست از زمانی که توسعه سیستم عامل دوست‌داشتنی اندروید شرکت گوگل بالاتر رفت و به میان کاربران ایرانی تلفن‌های همراه هوشمند راه یافت، مشکل دسترسی به اندروید مارکت همواره یکی از مشکلات مطرح کاربران ایرانی بوده و گوگل به بهانه‌ای واهی مانع از دسترسی کاربران ایرانی به این فروشگاه انلاین شده است.

به گزارش فارنت ، صرف‌نظر از استفاده از راه‌حل تغییر آی.‌پی برای استفاده از اندروید مارکت که اکنون دیگر تقریبا کارایی ندارد، استفاده از برنامه‌های نوشته شده مشابه اندروید مارکت گوگل، مشکلاتی از جمله آلوده بودن و مشکل‌دار بودن برخی از برنامه‌ها، عدم هماهنگی با تمام تلفن‌های همراه و .. را به دنبال داشته است.

تقریبا از نیمه های سال گذشته شاهد حضور نسخه کاملا فارسی سیستم‌عامل اندروید موسوم به فارسی‌تل بر روی برخی گوشی‌های هوشمند عرضه شده در بازار بودیم که حاصل کار چندین ماهه چند جوان ایرانی بود.

اکنون شرکت عرضه‌کننده فارسی‌تل برای حل دائمی مشکل «اندروید مارکت» کاربران فارسی‌زبان اندروید برنامه کاملا فارسی و محلی «بازار» را عرضه کرده است.

برنامه بازار در واقع از ابتدای عرضه فارسی‌تل در آذر ۸۹ با این سیستم عامل همراه بوده که در ادامه و با گسترش فارسی‌تل این برنامه کم‌کم رنگ استقلال به خود گرفته و در نسخه‌های بعدی آن قابلیت کار با سیستم عامل‌هایی به غیر از فارسی‌تل به آن اضافه شده است.

نسخه جدید این برنامه (نسخه ۰٫۹۲) با استفاده از بیش از ۲۰۰ داوطلب بر روی بیش از ۴۰ نوع مختلف تلفن همراه و تبلت مجهز به سیستم عامل‌های اندروید بالاتر از نسخه ۱٫۶ آزمایش شده و به خوبی اجرا شده است.

image


نسخه جدید این برنامه بسته به زبان گوشی شما از هر دو زبان انگلیسی و فارسی پشتیبانی می‌کند و اکنون در این برنامه شما قادر به دریافت انواع برنامه‌های رایگان موجود در اندروید مارکت هستید و حتی می‌توانید برنامه رایگان مورد درخواست خود را به این شرکت اعلام دارید.

برنامه‌هایی ایرانی از قبیل متروی تهران، وقت شعر، قبله‌نما، اوقات شرعی، در کنار گلچینی از برنامه‌های رایگان مارکت گوگل هم‌اکنون در بازار موجود هستند. تعداد دیگری برنامه کاربردی ایرانی نیز در حال آماده‌سازی هستند.


برای دریافت این برنامه که به صورت کامل از سوی فارنت مورد بررسی و آزمایش قرار گرفته، می‌توانید به اینجا مراجعه کرده و پس از نصب آن بر روی گوشی از امکانات آن بهره ببرید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (6 نظر)

mohsen-nasooti

۱۳۹۰/۱/۱۸
ایرانی هرگز زانو نخواهد زد ، حتی اگر آسمانش کوتاه تر از قامتش باشد

shayan.gharaee

۱۳۹۰/۱/۱۶
manzooretoon az inja kojast

REYMAN9

۱۳۹۰/۱/۱۶
این بالاخره یه سیستم عامله یا یه برنامه که امکانات بهتری رو به کاربران میده؟ مثلا اگه من دیزایر داشته باشم و این رو،روی گوشیم بریزم گوشیم همون محیط کاربری و صفحه ی اصلی گوشیم باقی میمونه یا نه با ریختن این برنامه مثلا صفحه ی اصلی و محیط کاربریم هم عوض میشه؟

babak7712

۱۳۹۰/۱/۱۶
ممنون از شما GSM ی های عزیز - واقعا عالیست. مرسی - مرسی

logiclogic

۱۳۹۰/۱/۱۶
ایول میخوام این برنامه رو بگیرم از کجا گیر بیارم