خانهاخبار
گوشی نوکیا N8 بهترین اسمارت‌فون جوایز فناوری ایران

گوشی نوکیا N8 بهترین اسمارت‌فون جوایز فناوری ایران

گروه خبری GSM : گوشی هوشمند نوکیا، N8 برنده نشان بهترین اسمارت فون جوایز فناوری ایران شد.
۱۳۸۹/۱۲/۱۸

گروه خبری GSM : گوشی هوشمند نوکیا، N8 برنده نشان بهترین اسمارت فون جوایز فناوری ایران شد.

در این جشنواره  در بخش گوشی‌های هوشمند، Nokia N8، توانست در میان رقبا با کسب 45 درصد رای مردم به عنوان بهترین گوشی هوشمند انتخاب شود و نشان ITA را از آن خود کند.
 
جوایز فناوری ایران با نام مخفف ایتا (Iranian Technology Awards) اسفند ماه سال ۱۳۸۷ متولد شد و دومین دوره آن نیز در 17 اسفند ماه ۱۳۸۹ برگزار شد. دوره زمانی برگزاری جوایز فناوری ایران هر دوسال یک بار در اسفند ماه خواهد بود از همین رو ایتا جشنواره‌ایی است دوسالانه که در تلاش است با نگاه همه‌جانبه به خلاقیت‌ها و ابداعات در حوزه تولید، ارایه خدمات و توزیع کالاهای فناوری اطلاعات و ارتباطات انتخاب‌هایی منصفانه و قابل توجه برای مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان و توزیع‌کنندگان کالاها و خدمات طی دو سال داشته باشد.

image

 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (17 نظر)

bhwwhb

۱۳۹۰/۱/۴
ظاهرا بعضی از کاربران از انتخاب این گوشی به عنوان بهترین اسمارت فون زیاد خرسند نیستند دلیلشم اینه که تو همه جای دنیا یکی از ملاکهای خرید مقرون به صرفه بودن محصول هست و تو اخذ امتیاز گوشی موثر به عنوان مثال گالاکسی سامسونگ شاید تو اروپا و امریکا به قیمت ۶۰۰ دلار بهترین و پرفروشترین گوشی شناخته بشه ولی توی ایران قیمت منطقی نداره.... واقعیت همینه ملت ما نوکیا دوست نیستند بهترین دوستند اینجا زیاد به قابلیت پردازشی و فوق هوشمندی اونم با قیمتهای نجومی ۷۰۰ تومن به بالا تره هم خورد نمیکنه چون با این مبلغ هر ایرانی میتونه یک لپ تاپ فوق هوشمند خریدازی کنه.... اینجا یعنی ایران مردم پول بابت محصولی میدن که که ضمن داشتن عملکرد خوب چند رسانه ای و مولتی مدیای بی نظیر قیمت معقولی داشته باشه... برای من عین روز روشن بود که این گوشی بهترین اسمارت فون ایران شناخته میشه چون اصولا معتقدم نوکیا به خوبی نیازهای کاربراشو در زمینه قیمت محصولاتش درک میکنه

saeed1349

۱۳۹۰/۱/۳
سلام واقعا تبریک میگم به n8لیاقتشو داره منکه خیلی دوسش دارم فقط وفقط n8

eduardo

۱۳۸۹/۱۲/۲۱
vaghean entekhabe mozakhrafi bub

mori-gH-GH-1

۱۳۸۹/۱۲/۲۱
n8 هم شد گوشی؟

mega08

۱۳۸۹/۱۲/۲۰
ey baba n8 ke smart phone nist ke hagha ke melat iran nokia doostan az in nokia chi didan? nemidoonam