خانهاخبار
محبوب ترين گوشي و نرم افزار نوكيا در سال 2010 مشخص شد

محبوب ترين گوشي و نرم افزار نوكيا در سال 2010 مشخص شد

گروه خبری GSM : طبق یك نظرسنجی كه نوكیا در اواخر سال 2010 در وبلاگ رسمی خود ...
۱۳۸۹/۱۰/۲۰

گروه خبری GSM : طبق یك نظرسنجی كه نوكیا در اواخر سال 2010 در وبلاگ رسمی خود (http://conversations.nokia.com ) در خصوص انتخاب "بهترین گوشی و نرم افزار سال 2010" ترتیب داده بود نوكیاN8 و Angry Birds توانستند به ترتیب عناوین محبوب ترین گوشی و نرم افزار را در سالی كه گذشت بدست آورند.

image

براساس نتایج بدست آمده گوشی نوكیاN8 با بیش از 62 درصد آراء در صدر بهترین گوشی های سال 2010 جای گرفته است. بی شك دوربین 12 مگاپیكسلی و همچنین بدنه آلومینیومی به همراه امكان استفاده از سه صفحه نمایش در این گوشی از مهمترین دلایل محبوبیت آن به شمار می رود. جایگاه بعدی نیز در این فهرست متعلق به گوشی نوكیاE7 است. با وجودی كه این گوشی هنوز وارد بازار نشده ولی توانست بعد از نوكیاN8 از سوی 12 درصد مصرف كنندگان به عنوان دومین گوشی محبوب سال 2010 انتخاب شود.

image
 

بیش از یك سوم مصرف كنندگان نیز در هنگام انتخاب بهترین نرم افزار به Angry Birds رای دادند. این نرم افزار با ویژگی های جالب و منحصر به فرد خود با 31 درصد آراء توانست عنوان نخست را در فهرست بهترین های سال 2010 به خود اختصاص دهد. دومین نرم افزار محبوب نیز متعلق به Nokia Panorama است. این نرم افزار به كاربران این امكان را می دهد تا با گوشی خود چشم اندازهایی خلاقانه و زیبا به وجود آورند.
 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)