خانهاخبار
شرکت مخابرات ایران در بورس پذيرفته شد

شرکت مخابرات ایران در بورس پذيرفته شد

مدیرعامل شركت مخابرات ایران گفت: شرکت مخابرات ایران از نظر بورس، به عنوان یک شرکت قابل قبول پذیرفته شد.
۱۳۸۵/۴/۱۶

به گزارش (همنا) از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، "صابر فیضی" افزود: بر این اساس، سهام این شرکت قابل عرضه در بورس اوراق بهادار خواهد بود.وی اظهار داشت: زمان درج در تابلو بورس نیز به‌زودی و با تصمیم شرکت بورس مشخص خواهد شد.

فیضی خاطرنشان کرد: پیش از این مجلس شورای اسلامی در لایحه بودجه سال 86، دولت را موکلف کرده بود تا 10 درصد از سهام شرکت مخابرات ایران را در سال جاری به متقاضیان عرضه کند.

وی درخصوص اقداماتی که طی سال جاری و به منظور آماده‌سازی مخابرات برای عرضه به بخش خصوصی صورت گرفته بود نیز گفت: پیش از این و طی چند مرحله، حسابرسی سال‌های 84، 85 و میان‌دوره‌ای سال 86 آماده و به مراجع ذی‌ربط تحویل داده شد.
فیضی تصریح کرد: معرفی کارگزار شرکت مخابرات و همچنین ارایه پروانه اپراتور اول نیز از دیگر خواسته‌های سازمان بورس بود که طی سال جاری به نتیجه رسید.

مدیر عامل شرکت مخابرات ایران تاکید کرد: بر این اساس، شرکت کارگزاری بانک صنعت و معدن به عنوان کارگزار معرف انتخاب و همچنین کلیات پروانه اپراتور اول نیز به تصویب کمیسیون تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی رسید.

وی اظهار داشت: تصویب اساسنامه شرکت مخابرات ایران در هیات وزیران و همچنین باقی ماندن بخش حاکمیتی فناوری اطلاعات در اختیار دولت، از دیگر تصمیمات مهمی بود که طی سال جاری و از سوی مراجع ذی‌ربط در خصوص واگذاری مخابرات ایران به بخش خصوصی اتخاذ شد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

مهمان

۱۳۹۴/۲/۲۷
اصن باورم نمیشه جی اس ام سال 1348 هم بوده ایولا کارت درسته اصن