خانهاخبار
نوكيا جديدترين گوشي هاي خود را در بازار ايران معرفي كرد

نوكيا جديدترين گوشي هاي خود را در بازار ايران معرفي كرد

گروه خبری GSM: روز 8 آذر، تهران، دفتر نوکیا- نوکیا به دنبال عرضه موفق نوكیا N8 در بازار ایران...
۱۳۸۹/۹/۸

گروه خبری GSM: نوكیا جدیدترین گوشی های خود را در بازار ایران معرفی كرد

8 آذر، تهران، دفتر نوکیا- نوکیا به دنبال عرضه موفق نوكیا N8 در بازار ایران، طی جلسه ای رسانه ای، ضمن بررسی گوشی های خود در نیمه دوم سال 2010، به مرور قابلیت های تكنیكی پنج گوشی جدید نوكیا C7، C6-01، C3-01، X3-02 و 5250 پرداخت.

قابلیت های جدیدی كه برای نخستین بار روی گوشی های نوكیا قرار گرفت به همراه توانمندی های آخرین نسخه پلتفرم سیمبین همگی از جمله ویژگی هاییست كه گوشی های نوكیا در نیمه دوم سال 2010 به آن مجهز شده اند.

وحید كاظمی نجف آبادی، مدیر بازاریابی و برنامه ریزی رسته محصولات نوكیا در ایران، گفت: در كارنامه گوشی های نوكیا در 6 ماهه دوم سال 2010 پر است از قابلیت های جدیدی كه برخی از آن ها مانند طراحی Touch and Type برای اولین بار توسط نوكیا در گوشی های نوكیا X3-02 و C3-01، كه در آینده ای نزدیك به بازار می آید، ارائه شده و تركیبی خلاقانه از دو صفحه نمایش لمسی و معمولی را در اختیار كاربران می گذارد. او افزود: توانمندی های جدیدترین نسخه سیستم عامل سیمبین در گوشی های هوشمندی همچون نوكیا C7 در كنار طراحی خاص آن توانسته ویژگی های سبد محصولات نوكیا را كامل تر كند، ضمن آن كه گوشی نوكیا C6-01 نیز به عنوان كوچك ترین و مقرون به صرفه ترین عضو خانواده جدید سیمبین به زودی با قابلیت های این پلتفرم به بازار خواهد آمد.

در انتها نیز امیر سلیمی، مدیر بازاریابی محصولات نوکیا در ایران، به بررسی قابلیت های تكنیكی تمامی این گوشی ها پرداخت. گوشی نوكیا X3-02 با دو تکنولوژی صفحه لمسی و کیبورد به همراه یك دوربین 5 مگاپیكسلی به عنوان یكی از باریك ترین و مقرون به صرفه ترین گوشی های نوكیا به شمار می رود. گوشی نوكیا C7 نیز با داشتن قابلیت هایی همچون USB-On-the-Go به همراه یك دوربین 8 مگاپیكسلی، حافظه داخلی 8 گیگابایت با قابلیت ارتقا تا 40 گیگابایت را در اختیار كاربران قرار می دهد و با به روزرسانی های شبكه های اجتماعی و ایمیل كه مستقیماً از صفحه اصلی گوشی قابل دسترس بوده تبدیل به یك گوشی عالی در این زمینه گشته است.

در انتها نیز وحید كاظمی نجف آبادی، به همراه رنجان شیوادی، مدیر بازاریابی نوكیا در ایران، و حمیدرضا نیكدل، مدیر روابط عمومی نوكیا در ایران، به سوالات رسانه ها در این زمینه پاسخ دادند.


image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)