خانهاخبار
نوکیاN8 رسماً در ایران رونمایی شد

نوکیاN8 رسماً در ایران رونمایی شد

گروه خبری GSM :نوکیا دیروز طی جلسه ای رسانه ای ورود رسمی نوکیاN8، جدیدترین سردمدار سری Nخود ...
۱۳۸۹/۸/۴

گروه خبری GSM : نوکیا دیروز طی جلسه ای رسانه ای ورود رسمی نوکیاN8، جدیدترین سردمدار سری Nخود را،  به بازار ایران اعلام کرد. این گوشی مجهز به آخرین نسخه پلتفرم سیمبین است که قابلیت های منحصر به فردی از عکاسی و تصویربرداری را در اختیار کاربران قرار می دهد.

رقابت در دنیای امروز گوشی های هوشمند نوکیا را، به عنوان یک کمپانی ارائه دهنده راه حل، بر آن داشته است تا در تولید گوشی های خود سرعت، کارایی بالا و راحتی کار را در کنار قابلیت های به روز چندرسانه ای و همچنین طراحی زیبا مورد هدف قرار دهد. در این راستا، نوکیاN8 نیز با طراحی و ویژگی های استثنایی خود پاسخ گوی نیازهای تکنیکی مصرف کنندگان در سطوح بالا خواهد بود.

image

فروهر فروتن، مدیر کل نوکیا در ایران، در این زمینه گفت: ما امروز بسیار خوشحالیم که ورود رسمی نوکیاN8 به ایران را اعلام می کنیم. این گوشی ضمن تجهیز به جدیدترین امکانات سیستم عامل سیمبین، محبوب ترین پلتفرم موبایل در دنیا، می تواند با سلایق مختلف کاربران گوشی های هوشمند در ایران به ویژه در زمینه سرگرمی همگام شود.

image

نوکیاN8 با وجود بزرگترین سنسور دوربینی که تا به حال روی موبایل قرار داشته به همراه دوربین 12مگاپیکسلی با لنز کارل زایس و فلش زنون عکاسی با بالاترین کیفیت را ممکن می سازد. ضمناً این گوشی فیلم برداری با کیفیت HD و وضوح p720 را نیز ممکن کرده است و علاقه مندان به تصویر برداری می توانند با استفاده از 16گیگابایت حافظه داخلی و قابلیت ارتقا تا 48 گیگابایت ضمن در اختیار داشتن فضای لازم برای ذخیره تمامی آثار خود با اتصال نوکیاN8 به سینمای خانگی از طریق خروجی HDMI از تماشای ویدئوهای ضبط شده با صدای دالبی دیجیتال نیز لذت ببرند. USB On The go نیز دیگر فن آوری جدید نوکیاN8 است که کاربران را قادر می سازد تا بتوانند در هر جایی کول دیسک خود را به گوشی متصل کرده و فایل های داخل آنرا به گوشی منتقل کنند. به علاوه، با وجود صفحه نمایشَAMOLED 3.5 اینچی در نوکیاN8 به همراه 16 میلیون رنگ و وضوح360*640  پیکسل امکانات چندرسانه ای این گوشی نیز کامل تر شده است.

رنجان شیوادی، مدیر بازاریابی نوکیا در ایران، نیز در این باره گفت: طبق آخرین اعلام نوکیا در 21 اکتبر، پلتفرم سیمبین از این پس تنها با نام کلی "سیمبین" شناخته خواهد شد. این ساده سازی در نام گذاری به همراه به روزرسانی هایی که در این پلتفرم صورت خواهد گرفت در راستای تعهد نوکیا در زمینه ایجاد سیستم عاملی مناسب برای صاحبان فو همچنین آینده گوشی های مبتنی بر سیمبین است. او ادامه داد: نوکیاN8 نیز با در اختیار داشتن آخرین نسخه از پلتفرم سیمبین کاربران را مجهز به یک رابط کاربر سریع و پاسخ گو کرده است. ارتباط با یک کلیک، تغییر صفحه با حرکت انگشت (flick scrolling) و همچنین امکان زوم با باز و بسته کردن انگشتان روی صفحه (pinch-zoom) از جمله امکانات این نسخه از سیمبین بوده که کار با گوشی را به آسانترین شکل ممکن مهیا کرده است. 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

saeedt

۱۳۸۹/۸/۵
در مقایسه با برندهائی چون اچ تی سی این قیمت کاذب به نظر میرسه و فکر نمی کنم در خارج از ایران این قیمت باشه از نظر من قیمت این گوشی نهایتا 500000 تومان باید باشه و مثل n97که پارسال در بدو ورود قیمت بالای 700000داشت و الان فکر می کنم 470000ومینی اون 430000تومان رسیده اونائی که طالب این گوشی هستن دوسه ماهی صبر کنن با یه قیمت متعادل تری میتونن بخرن.

tg.tanha

۱۳۸۹/۸/۴
cpu ضعیف، رزولوشن صفحه هم کمه... فقط دوربینش خوب... 500 هزار تومان بیشتر نمی ارزه.اونم چون الان چوشی گرونه... البته اینکه فلش مموری میخوره ابتکار جالبیه

amiiir_kabiiir

۱۳۸۹/۸/۴
درسته که اینهمه امکانات داره ولی خیلی گرونه-بااینهمه پول میشه یه دوربین دیجیتال خوب و یک گوشی خوب خرید-نمیدونم قیمتش درخارج از ایران چنده؟