خانهاخبار
گزارش اختصاصی گروه جی اس ام از تست نوکیا N8 در ایران

گزارش اختصاصی گروه جی اس ام از تست نوکیا N8 در ایران

گروه خیری GSM: عصر دیروز همکاران ما در دفتر روابط عمومی نوکیا در ایران گوشی N8 را مورد تست فنی قرار دادند...
۱۳۸۹/۶/۳۰

گروه خبری GSM: عصر دیروز همکاران ما در دفتر روابط عمومی نوکیا در ایران گوشی N8 را مورد تست فنی قرار دادند.

گزارش این تست را برای شما عزیزان به صورت مفصل در این خبر آورده ایم :

صفحه نمایش عالی ، لمس خوب

اولین چیزی که توجه ما را جلب کرد صفحه نمایش لمسی فوق العاده این گوشی بود . پاسخدهی به لمس این گوشی بسیار عالی بود . جستجو در منوها به سرعت صورت میگرفت ، این به خاطر استفاده از چیپ ست گرافیکی مجزا برای این گوشی بود . قابلیت استفاده از 2 انگشت نیز در این گوشی تعبیه شده است . به راحتی با حرکت نیشگون میتوانید روی عکس ها بزرگنمایی کنید .

 

image


سینمای خانگی همراه :

این گوشی مجهز به یک پخش کننده فیلم فوق العاده است که وقتی آنرا بوسیله کابل HDMI به تلوزیون متصل میکنید شما را از داشتن سینمای خانگی بی نیاز میکند . ما این بخش را هم مورد بررسی قرار دادیم . نتیجه فوق العاده بود ، کیفیت پخش فیلم بسیار بالا بود و فرقی با یک DVD player  نمی کرد.

image

سیستم صدای دالبی :

کیفیت صدای گوشی ، چه با هدفون و چه با اسپیکر خود گوشی ، از کیفیت بسیا ر بالایی برخوردار بود و نکته مهم اینکه صدای گوشی از سیستم دالبی سوراند پشتیبانی میکند .

یک فتوشاپ همراه :

این بخش هم ما را شگفت زده کرد . یک ادیتور عکس که اکثر امکانات برنامه فتوشاپ مانند Stamp، Crop، Red eye و ... دارد . و در همه جا میتوانید به ویرایش عکس های خود بپردازید.

کیفیت عکس فوق العاده :

خوب ما قبلا هم دوربین های 12 مگاپیکسلی را تست کرده بودیم اما چیزی که نظر ما را به خود جلب کرد ، کیفیت عکس های گرفته شده این گوشی نسبت به سایر گوشی ها بود . این به لطف سنسور 1.83/1 اینچ استفاده شده در دوربین است .

قابلیت Multi-tasking  فوق العاده :

این قابلیت چیز جدیدی نیست ، قبلا هم در گوشی ها شاهد آن بودیم اما چیزی که توجه ما را جلب کرد ابن بود که این قابلیت بهینه سازی شده است و برنامه های در حال اجرا به شکلی زیبا به نمایش در می ایند .با نگه داشتن کلید منو ، برنامه های در حال اجرا به نمایش در می ایند و میتوانید هرکدام را مدیریت کنید .

Usb on the go  فن آوری جدید نوکیا :

جالب ترین بخش تست ما فن آوری جدید نوکیا بود . این فن آوری که USB On The go  نام دارد شما را قادر می سازد در هر جایی کول دیسکتان را به گوشی متصل کرده و فایل های داخل آنرا به گوشی منتقل کنید . حتی امکان مشاهده فیلم ها و عکس ها نیز وجود دارد.

image

image

باطری غیر قابل تعویض:

نوکیا آنقدر به باطری گوشی خود اطمینان دارد که آنرا غیر قابل تعویض تعبیه کرده است . باطری این گوشی غیر قایل تعویض است اما اگر مشکلی پیش آمد چه کنیم ؟

نمایندگی خدمات نوکیا در سراسر کشور آماده پاسخگویی و رفع ایراد میباشد و خیالتان از این بابت را حت باشد.

اما اگر گوشی هنگ کرد چه کنیم ؟ این سوالی بود که ذهن ما را مشغول می کرد ، اما پاسخ قانع کننده ای شنیدیم .

اولا اطمینان داده شده این گوشی هنگ نمیکند . اما اگر هنگ کرد فقط کافیست دکمه روشن / خاموش را 12 ثانیه نگه دارید تا گوشی ریست شود.

و در آخر : جای شما خالی بود ، جدید ترین فن آوری های روز دنیا در یک گوشی . تاریخ عرضه این گوشی هنوز اعلام نشده اما به احتمال فراوان تا یک ماه دیگر شاهد حضور این گوشی فوق العاده پشت ویترین فروشگاهها خواهید بود.

 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

sajjadarya

۱۳۸۹/۶/۳۱
اين لينك نگاه كنيد تعويض باتري n8: http://www.gsm-iran.com/f177/%D8%AA%D8%B9%D9%88%D9%8A%D8%B6_%D8%A8%D8%A7%D8%B7%D8%B1%D9%8A_n8_%D8%A8%D8%B1%D8%A7%D9%8A_%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D9%81%D8%A7%D8%AF%D9%87_%D9%83%D9%86%D9%86%D8%AF%D9%87_%D8%B3%D8%AE%D8%AA_%D9%87%D8%B3%D8%AA_%D8%A8%D8%A8%D9%8A%D9%86%D9%8A%D9%86-3079.html

mohoro-ZO

۱۳۸۹/۶/۳۰
be nazare man in gooshi har cheghadr ham ke gheymatesh bashe vaghean arzeshe kharid ro dare. man ke bi sabrane montazeram