خانهاخبار
گلکسی F54 به عنوان جدیدترین میان‌رده سامسونگ معرفی شد

گلکسی F54 به عنوان جدیدترین میان‌رده سامسونگ معرفی شد

میان‌رده موردانتظار سامسونگ از دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی و باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برد.
۱۴۰۲/۳/۱۶

سامسونگ اخیرا موفق شد که با شکست دادن شیائومی به پرفروش‌ترین برند بازار گوشی‌های هوشمند در کشور هند بدل شود. به دنبال این موفقیت، غول فناوری کره جنوبی امروز از نسخه جدید سری میان‌رده گلکسی F رونمایی کرد که گلکسی F54 نام دارد. این گوشی موردانتظار در واقع نسخه ری‌برند شده گلکسی M54 محسوب می‌شود که قبلا برای بازارهای مختلفی عرضه شده است. 

image

گلکسی F54 از نمایشگر ۶٫۷ اینچی با رزولوشن تصویر فول اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی بهره می‌برد که توسط محافظ صفحه گوریلا گلس ۵ محافظت می‌شود. قلب تپنده این دستگاه تراشه اگزینوس ۱۳۸۰ با شبکه 5G است که با حافظه رم ۸ گیگابایتی و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی به پردازش اطلاعات می‌پردازد. کاربران برای افزایش حافظه داخلی درگاه کارت حافظه microSD را نیز در اختیار خواهند داشت. برای امنیت بیشتر، گلکسی F54 به سنسور اثرانگشت کنار بدنه مجهز است. 

سیستم دوربین پشتی گلکسی F54 شامل دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال، لنز فوق عریض ۸ مگاپیکسلی و سنسور ماکرو ۲ مگاپیکسلی می‌شود. از قابلیت‌های دوربین گلکسی F54 می‌توان حالت تصویربرداری و فیلمبرداری در شب را نام برد. وظیفه ثبت تصاویر سلفی و برقراری تماس ویدئویی نیز برعهده دوربین ۳۲ مگاپیکسلی خواهد بود که در ناچ حفره دوربین سلفی جای گرفته است. منبع تغذیه گلکسی F54 باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی است که از شارژ ۲۵ واتی پشتیبانی می‌کند. 

image

در نهایت باید اشاره کرد که گلکسی F54 با اندروید ۱۳ برپایه رابط کاربری OneUI 5.1 عرضه خواهد شد. سامسونگ تضمین کرده است که این دستگاه میان‌رده تا چهار بروزرسانی اصلی اندروید و ۵ سال بروزرسانی امنیتی را دریافت خواهد کرد. کانفیگ حافظه رم ۸ گیگابایتی و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی گوشی سامسونگ با قیمت ۲۷۹۹۹ روپیه (۳۳۸ دلار) به فروش خواهد رسید. گلکسی F54 در دو رنگ آبی و نقره‌ای در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)