خانهاخبار
پس از سال‌ها شایعات، هدست واقعیت ترکیبی اپل ویژن پرو سرانجام معرفی شد!

پس از سال‌ها شایعات، هدست واقعیت ترکیبی اپل ویژن پرو سرانجام معرفی شد!

ویژن پرو اپل قابلیت‌هایی دارد که آن را به طور جدی از محصولات مشابه رقبا متمایز می‌سازد.
۱۴۰۲/۳/۱۵

ویژن پرو اولین دستگاه واقعیت ترکیبی اپل است. این دستگاه قابلیت عبور ویدیو را از جلوی چشمان کاربر دارد. هدست اپل دارای یک سیستم عامل جدید است که یک رابط سه بعدی را پشتیبانی می‌کند. تجربیات در ویژن پرو محدود به مرزهای نمایشگر نیست، بلکه کاربران می‌توانند برنامه‌ها را در هر مقیاسی بسازند و آنها را در هر کجا که می‌خواهند قرار دهند.

image

 

نمای خانه در جلوی چشم شما شناور است تا احساس کنید «واقعا در اتاق خود حضور دارید». کاربران از چشم، دست و صدای خود برای کنترل دستگاه می‌توانند استفاده کنند. برای پیمایش یا انتخاب از ردیابی چشم و ضربه زدن و تکان دادن انگشت استفاده خواهد شد. اپل می‌گوید که این «آغاز قدرت پردازش فضایی» است.

این هدست دارای ویدیویی عبوری از جلوی چشمان کاربر است که اپل آن را «EyeSight» نامیده و بازخوردهای متفاوتی را در مورد آنچه که در داخل هدست مشاهده می‌کنید به اطرافیان نشان می‌دهد.

image

 

ویژن پرو همچنین به کاربران امکان می‌دهد به مک خود متصل شوند و نمایشگر آن را در فضای مجازی، از جمله در کنار برنامه‌هایی که روی خود هدست اجرا می‌شوند، گسترش دهند.

فیس تایم در ویژن پرو می‌تواند افراد با اندازه‌های واقعی را در تماس‌های ویدیویی نمایش دهد. یک تجربه بهینه برای مشاهده عکس‌ها و فیلم‌ها نیز وجود خواهد داشت. هدست اپل «اولین دوربین سه بعدی» این شرکت است که عمق ویدیو را با صدای فضایی نمایش می‌دهد. این محصول دارای تجربه تماشای فیلم سینمایی است تا صفحه نمایش را فراتر از ابعاد اتاق شما تغییر دهد.

اپل اعلام کرده که هدست ویژن پرو اوایل سال آینده میلادی با قیمت ۳۴۹۹ دلار در آمریکا در دسترس خواهد بود، اما اطلاعات بیشتری در مورد زمان عرضه این محصول در دیگر مناطق دنیا و قیمت آن خارج از آمریکا نداده است.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)