خانهاخبار
رندرهای ناتینگ فون ۲ لو رفت: ظهور مجدد آیفون ۶؟!

رندرهای ناتینگ فون ۲ لو رفت: ظهور مجدد آیفون ۶؟!

طراحی گوشی جدید برند ناتینگ ترکیبی از طراحی ناتینگ فون ۱ و آیفون ۶ محسوب می‌شود.
۱۴۰۲/۳/۱۵

برند ناتینگ اخیرا تایید کرد که گوشی جدید این شرکت موسوم به ناتینگ فون ۲ در طی ماه ژوئیه سال جاری میلادی معرفی خواهد شد. به علاوه، برخی از مشخصات فنی این گوشی نیز به طور رسمی تایید شده است که خبر از محصولی پرچمدار با سخت‌افزار قدرتمند می‌دهند. حالا اما براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، ناتینگ فون ۲ در اولین تصاویر رندری دیده شد که طراحی آن را نشان می‌دهند. 

image

افشاگری شناخته‌شده به نام OnLeaks با همکاری وبسایت SmartPrix رندرهای ناتینگ فون ۲ را به اشتراک گذاشته است. همانطور که در این تصاویر مشخص است، به نظر می‌رسد ناتینگ برای طراحی گوشی جدید خود از آیفون ۶ الهام گرفته است. برای مثال، ناتینگ فون ۲ از فریم فلزی مشابه آیفون ۶ بهره خواهد برد که خطوط آنتن نیز در آن دیده می‌شود. به علاوه، پنل جلویی و پشتی این گوشی مقداری خمیدگی دارد که با لبه‌های گرد همراه شده است. 

پنل پشتی دستگاه نیز یادآور طراحی پنل پشتی ناتینگ فون ۱ است که شامل دوربین دوگانه و نورهای LED می‌شود. از آن سو، پنل جلویی ناتینگ فون ۲ میزبان ناچ حفره دوربین سلفی خواهد بود که در سمت چپ بالای نمایشگر قرار گرفته است. کلید‌های پاور و کنترل حجم صدا نیز به ترتیب در سمت راست و چپ بدنه جای گرفته‌اند. در قسمت پایین گوشی نیز شاهد دریچه اسپیکر و درگاه USB-C خواهیم بود. وبسایت SmartPrix ادعا کرده است که نورپردازی ناتینگ فون ۲ شامل تغییراتی مانند نوارهای نوری جداگانه و اندازه کوچک‌تر خواهد شد. 

در نهایت باید اشاره کرد که ناتینگ فون ۲ به تراشه اسنپدراگون ۸ پلاس نسل یک، نمایشگر ۶٫۷ اینچی و باتری حجیم‌تر ۴۷۰۰ میلی‌آمپر ساعتی مجهز خواهد بود. طبق شایعات قبلی، ناتینگ فون ۲ در دو نسخه حافظه رم ۸ و ۱۲ گیگابایتی LPDDR5 و دو مدل حافظه داخلی ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی UFS 3.1 عرضه خواهد شد. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

امیررضا

۱۴۰۲/۳/۱۵
من خودم تعجب کردم که چرا طراحی تخت که اون همه تعریف ازش شد رو کنار گذاشتن که کارل پی همین یه ساعت پیش توئیت زد که رندر فیکه.