خانهاخبار
اپل قصد دارد در WWDC به توسعه‌دهندگان شانس استفاده از هدست خود را بدهد

اپل قصد دارد در WWDC به توسعه‌دهندگان شانس استفاده از هدست خود را بدهد

غول فناوری کوپرتینویی دو فضای متفاوت را در اپل پارک تدارک دیده تا برای توسعه دهندگان و اعضای رسانه‌ها امکان تست هدست را فراهم کند.
۱۴۰۲/۳/۱۳

امروز مارک گورمن افشاگر معروف گزارش داده که اپل در رویداد  WWDC 2023 که ۱۵ خرداد در اپل پارک آغاز می‌شود، قصد دارد به برخی از توسعه دهندگان و شرکت کنندگان فرصتی برای امتحان کردن هدست جدید AR/VR خود را بدهد.

ظاهرا اپل یک فضای جدید در پردیس اپل پارک ساخته که برای ارایه دموهای کنترل شده هدست طراحی شده است. این ناحیه در زمین بسکتبال اپل پارک، نزدیک مرکز تناسب اندام کارکنان واقع شده است.

در این فضا به اعضای رسانه و برخی از توسعه دهندگان امکان استفاده از هدست داده خواهد شد، اما این ناحیه در واقع در تابستان به طور کامل به بهره‌برداری می رسد. اپل ممکن است از بعد از معرفی هدست، توسعه دهندگان را به طور مداوم به اپل پارک دعوت کند تا به آنها اجازه دهد که هدست را برای اهداف توسعه برنامه‌هایشان آزمایش کنند.

image

 

همچنین یک فضای دیگر در سالن استیو جابز تدارک دیده شده که مختص معرفی هدست اپل است. این تجربه‌های عملی در واقع باعث می‌شود که اپل فیس تایم، محتوای اپل تی وی پلاس و بازی‌ها را به طور ملموس به افراد نشان دهد. البته تمهیداتی هم اندیشیده شده تا به کسانی که دارای شرایط خاص مانند میگرن، سرگیجه، سندرم پس از ضربه مغزی و آسیب‌های مغزی هستند، هشدارهای لازم و نکات مهم گوشزد شود.

به نظر می‌رسد که اپل علاوه بر فضای واقع در زمین بسکتبال برای هدست، یک فضای کاربردی هم در سالن استیو جابز برای توسعه دهندگان خواهد داشت که بعد از مراسم می‌توانند به آن مراجعه کنند و از امکانات آن بهره ببرند. مراسم اصلی در همان مکانی برگزار می‌شود که سال گذشته انجام شد، اما یک کاور جدید برای ایجاد سایه و جلوگیری از تابش مستقیم نور آفتاب روی افراد تدارک دیده شده است.

اگر این تجربه عملی، به مانند رویدادهای قبلی باشد، توسعه دهندگان و اعضای رسانه می‌توانند هدست را بلافاصله پس از اتمام مراسم، تست کنند. در این میان کارکنان اپل هم در نمایش هدست برای افراد همکاری خواهند کرد.

هدست واقعیت ترکیبی اپل پس از معرفی در WWDC برای فروش در دسترس نخواهد بود و به نظر می‌رسد چند ماه تا ورود آن به بازار زمان لازم است. تولید انبوه این محصول هنوز آغاز نشده و آخرین اطلاعات حاکی از آن است که هدست اپل قبل از تعطیلات دسامبر (اواخر آذر) برای فروش آماده خواهد شد.

رویداد اصلی توسعه دهندگان اپل پس فردا ۱۵ خرداد ساعت ۲۰:۳۰ به وقت ایران آغاز می‌گردد که برآورد می‌شود یکی از طولانی‌ترین و پربارترین رویدادهای اپل تاکنون باشد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)