خانهاخبار
زمان برگزاری رویداد Snapdragon Summit 2023 اعلام شد

زمان برگزاری رویداد Snapdragon Summit 2023 اعلام شد

در رویداد پیش رو کوالکام شاهد رونمایی از تراشه اسنپدراگون ۸ نسل سه خواهیم بود.
۱۴۰۲/۳/۱۲

کوالکام هر ساله رویداد Snapdragon Summit خود را در سه ماهه سوم سال میلادی برگزار می‌کند. همانطور که می‌دانیم، این رویداد به معرفی و رونمایی از جدیدترین تراشه پرچمدار این برند اختصاص دارد. 

image

حالا براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، کوالکام امروز به طور رسمی تایید کرد که رویداد Snapdragon Summit سال ۲۰۲۳ در تاریخ ۲۴ اکتبر (۲ آبان) لغایت ۲۶ اکتبر (۴ آبان) و در شهر ماویی ایالت هاوایی برگزار خواهد شد. برای یادآوری، رویداد سال گذشته کوالکام در تاریخ ۳۰ نوامبر (۹ آذر) آغاز شد و در تاریخ ۲ دسامبر (۱۱ آذر) خاتمه یافت. در این راستا، رویداد امسال این برند آمریکایی زودتر از زمان مقرر برگزار می‌شود و شاید تراشه اسنپدراگون ۸ نسل سه نیز سریع‌تر روانه بازار شود. 

هرآنچه که از رویداد کوالکام انتظار داریم

انتظار می‌رود کوالکام در طی رویداد پیش رو خود از نسل جدید تراشه پرچمدار خود موسوم به اسنپدراگون ۸ نسل سه رونمایی کند که در گوشی‌های پرچمدار و بالارده سال ۲۰۲۴ به کار خواهد رفت. البته امکان دارد در اواخر سال ۲۰۲۳ نیز شاهد عرضه برخی از گوشی‌های پرچمدار با این تراشه قدرتمند باشیم. برای مثال، تراشه اسنپدراگون ۸ نسل دو در سال ۲۰۲۲ معرفی شد و در ماه دسامبر همان سال سری شیائومی ۱۳ با این تراشه پرچمدار در دسترس کاربران قرار گرفت.

image

شایان ذکر است که تراشه اسنپدراگون ۸ نسل سه احتمالا با معماری ۲+۵+۱ همراه خواهد شد که در مقایسه با معماری ۳+۴+۱ تراشه اسنپدراگون ۸ نسل دو، هسته‌های پردازشی آن بیشتر خواهد شد و هسته‌های کم مصرف نیز آن کاهش خواهد یافت. به علاوه، کوالکام احتمالا در طی رویداد Snapdragon Summit 2023 خود از تراشه مخصوص کامپیوترهای شخصی رونمایی خواهد کرد که به فناوری اختصاصی Oryon برای پردازنده مرکزی مجهز خواهد بود. در این راستا، انتظار می‌رود لپتاپ‌های مبتنی بر آرم که در سال ۲۰۲۴ معرفی می‌شوند از قدرت پردازشی بسیار بالایی بهره‌مند شوند. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

ذوالفقاری همدان

۱۴۰۲/۳/۱۲
اسنپدراگون خوشنام‌ترین چیپست نزد افکار عمومی‌ست✅
توزیع مدال‌ها را در ذیل مشاهده می‌فرمایید:
اسنپدراگون?
بایونیک?
مدیاتک?
اگزینوس?